اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند شهید اندرزگو:

تقوای الهی رمز موفقیت مبارزان مؤتلفه اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرزند شهید اندرزگو، تقوای الهی و توسل به اهل بیت(ع) را رمز موفقیت مبارزان مؤتلفه اسلامی دانست.

تقوای الهی رمز موفقیت مبارزان مؤتلفه اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید مهدی اندرزگو در یادمان آئینه‌داران آفتاب شهیدان رجایی، لاجوردی، عراقی، اندرزگو و باهنر در مسجد صفاری این شهرستان اظهار داشت: اندرزگو همه فعالیت‌هایش برگرفته از اسلام بود و هیچ اقدامی را برخلاف عقاید اسلامی خود انجام نمی‌داد.

وی افزود: اندرزگو قبل از انقلاب و در شهریور ماه سال 57 به شهادت رسید و نتوانست لذت پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ثمره تلاش خود و یارانش را بچشد.

فرزند شهید اندرزگو همچنین شهید لاجوردی را از جمله مبارزان قبل از انقلاب دانست که ساواک از شکنجه او خسته شد و نتوانست از وی حتی یک کلمه اطلاعات بگیرد تا جایی که او را مرد آهنین نامید.   

اندرزگو، اتحاد و همبستگی را رمز موفقیت مؤتلفه اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت دانست و ابراز داشت:‌ ریشه اولیه مبارزه در همین مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها با همبستگی مردم شکل گرفت و جمعیت مؤتلفه اسلامی را پدید آورد و تا به امروز که این اتحاد و همبستگی هنوز نیز ادامه داشته و در آینده نیز استمرار می‌یابد.

وی اختلاف سلیقه را موجب پیشرفت دانست و گفت: اما در نقطه مقابل تفرقه و اختلاف عاملی برای خوشحالی دشمن بوده و هیچگاه به صلاح کشور نیست.

اندرزگو تصریح کرد: قبل از انقلاب خیلی از گروه‌ها با رژیم مبارزه می‌کردند اما آنها اعتقادی به اسلام نداشتند و تنها حرف خود را مقدس می‌دانستند اما مبارزینی که در خط ولایت بودند هیچگاه از خط اسلام دور نشدند و مبارزه کردند تا به شهادت رسیدند. 

فرزند شهید اندرزگو افزود: امروز، شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و اعمال خوب ما باعث خوشحالی شهدا و اعمال بد ما موجب ناراحتی آنها می‌شود.

اندرزگو خاطرنشان کرد: نسل جوان باید متوجه باشد که انقلاب به چه زحمت و خون دلی به دست آنها رسیده است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و پاسداری از انقلاب و ولایت معطوف سازند.

وی، ستون اصلی کشور را ولایت فقیه دانست و گفت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در تبعیت از ولایت بوده به خصوص امروز که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود این ستون مستحکم را نشانه گرفته است.

اندرزگو افزود: مبارزان و عشاق انقلاب عمری را با آرزوی انقلاب اسلامی گذراندند و برای رسیدن به آن جان خود را فدا کردند تا امروز ما در هوای مقدس انقلاب اسلامی تنفس کنیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول