اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است.

ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین، حسین پروین ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ادای احترام به آنها اظهار کرد: بزرگترین چالش‌های دهه‌های اخیر کشورها مسئله تروریسم است که با ایجاد ترس، ارعاب و وحشت در بین مردم تروریست‌ها سعی در رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.

پروین افزود: با وجود ترور دولت‌مرادن بزرگ انقلاب اسلامی و یاران باوفای امام و انقلاب در ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این آزمایش الهی سربلند شده است.

وی گفت: امنیت، اقتدار امنیتی و اشراف نیروهای اطلاعاتی ایران اسلامی نه تنها در مرزهای کشور بلکه فراتر از آن زبانزد خاص و عام است و خنثی کردن توطئه‌های شوم آنها در نطفه نمونه بارز آن است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه به نحوه شکل‌گیری گروهک تروریستی منافقان اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تأسی از آموزه‌های دین اسلام در منطقه حساس و ژئوپلتیک خاورمیانه شکل گرفت و تمام منافع کشورهای استعماری را با چالش جدی مواجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی مهمترین خصوصیت این انقلاب بود که دشمنان را واداشت که برای تامین منافع مجدد خود تمام توان علمی‌، اقتصادی و نظامی خود را به‌کار گیرند.

پروین اظهار کرد‌: دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا در نخستین اقدام خود دست به بلوکه‌کردن دارایی‌های نظام زدند تا انقلاب را با چالش مواجه کنند.

وی تصریح کرد: تحریم و دامن‌ زدن به اختلافات قومی مذهبی در بین اکراد‌، ترکمن‌ها‌، اعراب و مذاهب شیعه وسنی از دیگر اقدامات آنها بود.

پروین گفت: بعداز تجهیز صدام با دلارهای غرب و سلاح‌های شرق که تمام تجهیزات و امکانات خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفتند همزمان جنگ را به داخل کشور کشاندند که در این راستا تعدادی از دولت‌مردان و یاران انقلاب را ترور کردند.

وی افزود: گروهک منافقان در راس این ترورها بود که فعالیت‌های خود را با عوام‌فریبی قبل از انقلاب شروع کردند و در ابتدا با حداقل ایدئولوژی اسلامی خواستند خود را در کنار ملت نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اما گذشت زمان پرده از نقاب نفاق برداشت و آنها با تغییر ایدئولوژی اسلامی به مارکسیسم و پیوند با جریان لیبرال دموکراسی به رهبری بنی‌صدر ترور و مبارزه مسلحانه را در دستور کار خود قرار دادند.

پروین گفت: ترور مقام معظم رهبری در سال 60 در مسجد ابوذر نخستین اقدام شوم آنها بود و خواست خدا بر آن بود که رهبری بعد از امام راحل رهبری جریان بیداری اسلامی را در جهان به‌دست گیرد و قله‌های ترقی نظام را به کمک دانشمندان جوان و مردم ولایت‌مدار به را یکی پس از دیگری طی کنند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در ادامه گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کامل برای دولت‌مردان نظام اسلامی هستند و همه مسئولان باید ساده‌زیستی و تلاش آنها را برای سازندگی ایران اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهند.

‌انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول