اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه عاشورا:

مسابقات قرآن کریم قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه عاشورا از برگزاری مسابقات قرآن کریم قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در تبریز خبر داد.

مسابقات قرآن کریم قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بازرگانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مسابقات قرآن کریم قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با حضور کارکنان رسمی و خانواده‌های آنان و همچنین کارکنان وظیفه یگان‌های مختلف نیروی زمینی سپاه مستقر در استان آذربایجان‌شرقی نهم شهریور در سالن‌های آمفی‌تئاتر سپاه عاشورا و کانون بسیج جوانان برگزار می‌شود.

دبیر مسابقات قرآن کریم این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با هدف ارتقاء سطح معنوی و مهارت‌های قرآنی در میان کارکنان رده‌های تابعه نیروی زمینی سپاه  مستقر در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

دبیر مسابقات قران کریم تصریح کرد: تعداد 240 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان که از یگان‌های مختلف حائز رتبه شده‌اند در این مسابقات شرکت می‌کنند و در پایان مسابقات جوایز نفیسی هم به آنان اعطا خواهد شد و برگزیدگان این دوره از مسابقات، به مسابقات سراسری نیروی زمینی اعزام می‌شوند.

بازرگانی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز پنج‌شنبه نهم شهریور در سالن شهید مهدی باکری سپاه عاشورا با سخنرانی سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا و جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول