اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد

کمک 1300 میلیارد ریالی خوزستانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: خوزستانی‌ها یک هزار و 300 میلیون ریال کمک نقدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی ارسال کردند.

کمک 1300 میلیارد ریالی خوزستانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن ابراز همدردی با بازماندگان زلزله آذربایجان شرقی گفت: از زمان وقوع زلزله در آذربایجان شرقی تاکنون 52 پایگاه هلال احمر در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان فعال بوده است.

محمدرضا آملازاده اظهار کرد: 48 نفر از نیروهای تخصصی امداد و نجات هلال احمر همراه با تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام شده‌اند.

وی افزود: تا کنون بیش از یک هزار و 300 میلیون ریال کمک نقدی از مردم خوزستان و دستگاه‌ها شامل جمعیت هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد، شرکت نفت، شهرداری اهواز، شرکت فولاد، گروه ملی صنعتی فولاد و بنیاد مسکن جمع آوری شده است.

این مسئول ادامه داد: کمک‌های غیرنقدی شامل سه تریلر کلمن و آب، چندین دستگاه تریلر محموله کنسرو، پتو، پوشاک، اقلام امدادی و مواد غذایی، هشت تریلر سیمان، چهار تریلر میلگرد، 15 دستگاه ماشین آلات سنگین و پنج دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس، ‌20 دستگاه ویلچر جمع آوری و به منطقه ارسال شده است.

پیش از این نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت صنایع و دستگاه‌های دولتی استان برای حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده خبر داده و گفت: علاوه بر سازمان های دولتی، کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان با ارسال دو تریلر سیمان و کارخانه آرد مسجدسلیمان نیز با اهدا کمک نقدی در حمایت از زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول