اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

رفع نیازهای زلزله‌زدگان مشارکت همگان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع نیازهای زلزله‌زدگان مشارکت همگان را می‌طلبد.

رفع نیازهای زلزله‌زدگان مشارکت همگان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ابراهیم نکو بعدازظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده که به همراه ائمه جمعه و فرمانداران این شهر و اسلامشهر صورت گرفت، تسریع در احداث اماکن مسکونی را از نیازهای اساسی زلزله‌زدگان برشمرد.

وی گفت: باید با اطلاع‌رسانی مناسب واقعیات و نیازهای منطقه به نحو شایسته به مردم گفته شود تا با مشارکت عامه مردم در ساخت اماکن مسکونی تسریع شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: عمق فاجعه زلزله بسیار بالا بوده و همین امر مشارکت همگانی را در این حوزه می‌طلبد.

این نماینده مجلس با اشاره به برودت هوا در روزهای اخیر گفت: در فصل زمستان امکان زندگی در زیر چادرها میسر نیست و باید همه تلاش کنند تا کمک‌رسانی به نحو شایسته انجام شود.

 وی در ادامه تاکید کرد: باید نیازهای اساسی آسیب‌دیدگان برای عموم مردم توسط رسانه‌های جمعی، خطبای نماز جمعه، مساجد و مکان‌هایی که بتوان با اطلاع‌رسانی به کمک آسیب‌دیدگان شتافت، بازگو شود تا در این خصوص کارهای اساسی صورت گیرد.

نکو افزود: در بازدیدی که از شهر ورزقان داشتیم این شهر صدرصد آسیب دیده و شهر اهر نیز در این حادثه آسیب قابل توجهی دیده که امیدواریم با کمک شهرداری‌های کلانشهرها دراین زمینه نیز گام‌های عملی برداریم.

در پایان این بازدید 30 میلیون تومان کمک نقدی اکیپ اعزامی در منطقه رباط کریم و اسلامشهر تقدیم ستاد مدیریت بحران منطقه شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول