اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 شهریور ماه

استقلال و ابومسلم به نفع زلزله‌زدگان در مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه ابومسلم خراسان گفت: به‌منظور کمک به زلزله‌‌زدگان آذربایجان شرقی مسابقه دوستانه تیم‌های ابومسلم و استقلال در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار می‌شود.

استقلال و ابومسلم به نفع زلزله‌زدگان در مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ سید مهدی حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به نزدیک‌بودن مسابقات لیگ دسته اول و لزوم حضور پرقدرت تیم ابومسلم در این رقابت‌ها تصمیم گرفته شد تا یک دیدار دوستانه مقابل یکی از تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: خداداد عزیزی نیز در این زمینه تماس‌هایی را با امیر قلعه‌نویی برقرار کرد و در نهایت این باشگاه نیز موافقت خود را برای انجام این دیدار دوستانه در تاریخ 13 شهریور ماه اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به حوادثی که در آذربایجان شرقی به وجود آمده بود و همچنین از آنجا که هواداران مشهدی هیچ گاه تیم ابومسلم را تنها نمی‌گذارند، تصمیم گرفتیم تا عواید حاصل از بلیط فروش این دیدار را نیز به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا نماییم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول