اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی بویین زهرا:

مردم بویین زهرا به یاری زلزله‌زدگان آذربایجان شتافتند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی بویین زهرا گفت: مردم و روستائیان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا بیش از 30 میلیون ریال به زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان در قالب هزینه‌های نقدی یاری رساندند.

مردم بویین زهرا به یاری زلزله‌زدگان آذربایجان شتافتند

علی اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 میلیون ریال کمک ‌هزینه نقدی برای زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان آذربایجان شرقی در بخش مرکزی این شهرستان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است تا کمک‌های غیرنقدی دیگری نیز در این شهرستان در قالب‌ طرح‌های جهادی جمع‌آوری شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا افزود: کمک به محرومان و افراد حادثه دیده وظیفه‌ای است که بر عهده تمام ملت و به ویژه بسیجیان قرار داشته و همه باید به انجام آن اهتمام جدی بورزند.

وی با بیان اینکه بسیج در هر زمینه‌ای عامل موفقیت و پیشرفت بوده است، تصریح کرد: رسیدگی به امور محرومان و دستگیری از مستضعفان از ابتدا در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های مسئولان قرار داشته است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت به کارگیری نیرو‌های نخبه در عرصه‌های جهادی عنوان کرد: امروز بسیج و بسیجی مظهر اقتدار و پیشرفت کشور بوده که این مهم موجب شکست دشمنان می‌شود.

اینانلو ادامه داد: فعالیت‌ در اردو‌های جهادی علاوه بر توسعه و کمک به آبادانی روستاها سبب نشاط و ایجاد انگیزه کار و تلاش در جوانان و نوجوانان بسیجی شده و آنان را برای آینده‌ای بهتر آماده‌ می‌کند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و موانع در مسیر سازندگی و عمران کشور عنوان کرد: چنین موانعی نیاز به برنامه‌ریزی داشته و اگر افرادی سهواً کارهایی را خلاف برنامه‌ها به انجام می‌رسانند، دلیل بر افت تمام کارها نمی‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول