اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد

کم‌کاری‌ پیمانکار دلیل تأخیر احداث اورژانس بیمارستان 12 فروردین کهنوج

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اورژانس بیمارستان 12 فروردین کهنوج با کم‌کاری‌های پیمانکار سابق هنوز به اتمام نرسیده است.

کم‌کاری‌ پیمانکار دلیل تأخیر احداث اورژانس بیمارستان 12 فروردین کهنوج

یدالله رشیدی ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت و درمان روستای زه از توابع کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اورژانس بیمارستان 12 فروردین کهنوج با کم‌کاری‌های پیمانکار سابق هنوز به اتمام نرسیده است، اما با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم پیمانکار جدید این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برساند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش ICU این بیمارستان افزود: هفت نیروی این بخش معرفی شده تا آموزش‌های لازم را برای راه‌اندازی بخش ICU فرا گیرند.

رشیدی با اعلام خبر احداث بخش سی‌تی‌اسکن در آینده نزدیک عنوان کرد: طی سه ماه آینده ساختمان این بخش به اتمام می‌رسد و برای افتتاح آماده می‌شود.

وی راه‌اندازی بخش سی‌تی‌اسکن را از ضروریات منطقه جنوب کرمان دانست و ابراز داشت: با توجه به وسعت زیاد منطقه جنوب استان کرمان و حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی افتتاح این بخش در شهر کهنوج می‌تواند از بروز حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان روستای زه از توابع شهرستان کهنوج نیز اظهار داشت: مدت‌ها مردم روستاهای مرزنشین جنوبی شهرستان کهنوج و استان هرمزگان از بعد مسافت تا مرکز بهداشت و درمان شکایت داشتند.

علی شجاعی با اشاره به اینکه فاصله این مناطق تا نزدیک‌ترین مرکز بهداشت و درمان 34 کیلومتر بود، بیان داشت: وضعیت جاده و مسیر رفت و آمد آن‌ها نیز بسیار نامناسب بود.

وی اذعان داشت: امروز برای رفع این مشکلات مرکز بهداشت و درمان روستای زه افتتاح می‌شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: این مرکز با پوشش 23 روستا یک‌هزار و 53 نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کار تزریقات و تمام خدمات دارویی در این مرکز انجام می‌شود، افزود: تیم سلامت این مرکز متشکل از پزشک خانواده، کاردان بیماری، مسئول داروخانه و ماما است.

شجاعی تصریح کرد: این مجموعه اتاق پزشک، امکانات اولیه، داروها و اقلام مورد نیاز را دارا است.

به گزارش فارس، مرکز بهداشت و درمان روستای زه از توابع شهرستان کهنوج با حضور معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از رؤسای اداره‌های این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول