اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت

44 پروژه در شاهین‌شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌شهر از بهره‌برداری 44 پروژه در شاهین‌شهر اصفهان با ارزش 31 میلیارد و 840 میلیون ریال هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

44 پروژه در شاهین‌شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی هادی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت، یکی از خدمات مهم دولت را در این شهرستان مسکن مهر دانست و اظهار کرد: 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این بخش 220 میلیارد تومان و به صورت قرارداد سه جانبه‌ای بوده است که سهم دولت نزدیک به 15 میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر تصریح کرد: در سال جاری دولت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان برای آماده‌سازی آن اختصاص داده که یک‌ میلیارد و 100 میلیون تومان آن برای تملک و دارایی اختصاص یافته است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته دیگر در این شهرستان پرداخت و گفت: ساخت دو مدرسه راهنمایی، دو دبیرستان و مسجد از جمله این خدمات است که در قالب 44 طرح مصوب و 22 میلیارد تومان صورت گرفته و توانسته است حائز رتبه برتر در اجرای مصوبات استان را کسب کند.

هادی‌زاده با اشاره به میزان اشتغال در این شهرستان گفت: سال گذشته نزدیک به 7 هزار و 775 نفر اشتغال‌زایی شد، که این رقم در سال جاری تاکنون افزایش و به 8 هزار 486 فرصت شغلی ارتقاء یافته است.

وی اضافه کرد: در سه ماه گذشته مدیران اجرایی به هشت روستا سفر کرده که حاصل این بازدیدها 250 مصوبه بوده است.

فرماندار شاهین‌شهر به افزایش تعداد مساجد در شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: به‌زودی 10 مسجد به 16 مسجد موجود در شاهین‌شهر اضافه می‌شود که تاکنون هشت زمین آن فراهم شده است.

وی به پروژه‌های هفته دولت اشاره و تصریح کرد: 44 پروژه با ارزش ریالی 31 میلیارد و 840 میلیون در این هفته بهره‌برداری می‌شود که دو مورد آن مراسم کلنگ‌زنی و آغاز کار است.

هادی‌زاده همچنین گازرسانی به روستاهای اطراف شاهین‌شهر و میمه را از دیگر طرح‌های این هفته برشمرد و گفت: 15 میلیارد تومان برای گازرسانی به این روستا هزینه شده است.

وی در ادامه به افتتاح سایر پروژه‌ها و اعتبارات هزینه شده پرداخت و افزود:  92 درصد از گلزار شهدای شاهین‌شهر ساماندهی و بقیه کار تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول