اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها پل کابلی در شرق کشور

پایان شهریور پل کابلی امام‌ حسین(ع) به بهره‌‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: پایان شهریور سال‌ جاری پل کابلی امام‌حسین(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان شهریور پل کابلی امام‌ حسین(ع) به بهره‌‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمحمد‌ پژمان تقاطع غیر همسطح امام‌ حسین(ع) را از مهم‌ترین و بزرگترین اقدامات در مشهد دانست و اظهار کرد: پل روگذر تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) از منحصر به فردترین و تنها پل کابلی در شرق کشور است که بخش عمده عملیات آن به اتمام رسیده و در چند روز آینده با پایان قیرگونی، آسفالت، کشش کابل‌ها و ...شهروندان می‌توانند برای تردد از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پروژه مذکور در هفته دولت افتتاح نشد، افزود: محدوده تقاطع غیرهمسطح امام‌حسین(ع) از مکان‌های شلوغ و پرترافیک مشهد است که به دلیل این محدودیت اجرای هرگونه عملیاتی در هر زمان در این محدوده وجود ندارد که این امر سبب به تعویق افتادن زمان بهره‌برداری شد.

شهردار مشهد ادامه‌ داد: برای جوشکاری قسمتی از زیر‌پل باید محدودیت ترافیکی در میدان امام‌حسین(ع) ایجاد می‌کردیم که این امر با شلوغی خیابان‌های مشهد در تابستان مشکل‌ بود و مجبور شدیم جوشکاری را عقب بیندازیم.

ایمنی تردد بر روی پل کابلی امام‌حسین(ع) تضمین‌ شده‌ است

پژمان در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا پل کابلی یاد‌ شده ایمنی لازم را برای تردد حجم‌ بالایی از خودروها در روز خواهد ‌داشت یا نه، عنوان‌ کرد: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی از خودروهای سنگین حامل مصالح و سیمان و ... بر روی این پل در حال تردد هستند و از آن گذشته مرحله به مرحله ساخت این پل توسط ابزارهای پیشرفته از نظر ایمنی مورد آزمایش قرار گرفته‌ اند.

وی تاکید کرد: از نظر ایمنی پل کابلی امام‌حسین(ع) تضمین شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول