اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم مس کرمان:

تیم‌ ملی قدرتمند نیازمند ‌لیگ‌های قوی و منظم است/ ترسی از شرایط آب و هوایی بندرعباس نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مس کرمان با بیان اینکه لازمه برخورداری کشور از یک تیم ملی قوی برگزاری منظم لیگ‌هاست، گفت: از گرمای بندرعباس ترسی نداریم.

تیم‌ ملی قدرتمند نیازمند ‌لیگ‌های قوی و منظم است/ ترسی از شرایط آب و هوایی بندرعباس نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان که عصر فردا در استادیوم خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف باشگاه مس در این فصل حضور مقتدرانه در لیگ و کسب رده‌های بالایی جدول است.

وی ادامه داد: هر چند در این فصل جذب بازیکنان بزرگی را در نظر داشتیم که به علت مبالغ درخواستی بسیار بالای این بازیکنان نتوانستیم آنها را جذب کنیم، اما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم تیم خوبی را بسته‌ایم.

به گفته سرمربی تیم مس کرمان، این تیم نسبت به بسیاری از تیم‌های پرهزینه لیگ، کم‌تر خرج کرده و از ساختار مناسب‌تری برخوردار است.

وی هم‌چنین برگزاری رقابت‌های جام حذفی را فرصتی مناسب برای فوتبال کشور عنوان و افزود: برای داشتن یک تیم ملی خوب نیازمند برگزاری مسابقات مختلف باشگاهی هستیم.

این مربی ادامه داد: ایجاد وقفه‌های طولانی در مسابقات باشگاهی هم به ضرر باشگاه‌ها و هم به ضرر تیم ملی است و تیم ملی هم از برگزار نشدن جام حذفی ضرر خواهد کرد.

قاسم‌پور افزود: در لیگی که سایپا مقام اول جدول را به دست می‌آورد و تیمی همانند گهر در مقابل پرسپولیس برنده واقعی است، هیچ چیز دور از انتظار نیست و اگر تیم همانند مس کمی شانس بیاورد با پتانسیلی که داریم می‌توانیم آسیایی و یا حتی جز سه تیم قرار بگیریم.

وی گفت: تیم‌ها طی هفته‌های اخیر از هم‌دیگر شناخت خوبی پیدا کرده‌اند و آلومینیوم و مس نیز نسبت به یکدیگر از این امر مستثنا نیستند.

‌قاسم‌پور ادامه داد: مطمئناً میثاقیان نیز همانند ما آنالیز خوبی را از تیم مس دارد و این به جذاب شدن بازی کمک می‌کند.

سرمربی تیم مس کرمان در ادامه گفت که معتقد است شرایط آب و هوایی بندرعباس برای تیم آلومینیوم امتیاز نیست چرا که این تیم در ورزشگاه خوب تاکنون خوب نتیجه نگرفته است و این به معنای این است که شرایط آب و هوایی و شرجی بالا این تیم را نیز همانند تیم‌های مهمان اذیت می‌کند.

وی افزود: این درست نیست که فکر کنیم چون آلومینیوم از لیگ دسته یک آمده است پس ضعیف‌تر از سایر تیم‌هاست چرا که باید گفت سطح تیم‌های لیگ عموماً یکی است و تنها شرایط بازی‌ها که سرنوشت امتیازها را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان هم‌چنین با بیان اینکه آلومینیوم تیم سخت‌کوشی است، تاکید کرد که تیمش برای برد به این میدان سخت می‌رود.

بازی دو تیم آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان فردا چهارشنبه راس ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول