اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه رئیس جمهور در قرارگاه راهیان نور خبر داد

حضور 20 میلیون نفر ساعت در اردوهای راهیان نور کشور

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه رئیس جمهور در قرارگاه راهیان نور گفت: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از 20 میلیون نفر ساعت در اردوهای مختلف راهیان نور در سراسر کشور شرکت کردند.

حضور 20 میلیون نفر ساعت در اردوهای راهیان نور کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی الحسینی ظهر امروز در نشست قرارگاه استانی راهیان نور دریایی در بوشهر، راهیان نور را گنجینه ارزشمندی که با بهای سنگینی به دست ما رسیده است عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر استقبال مردم از اردوهای راهیان نور افزایش یافته و به حدود 4 میلیون نفر رسیده است.

نماینده ویژه رئیس جمهور در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از 20 میلیون نفر ساعت در اردوهای مختلف راهیان نور در سراسر کشور شرکت کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی بیان کرد: نخستین کاروان‌های اردوهای راهیان نور از استان بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در بخش دریایی نیز بوشهر نخستین پیشنهاد برگزاری اردوهای راهیان نور را ارائه کرد.

فتح‌الله جمیری افزود: با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی، اردوهای راهیان نور دریایی استان بوشهر رونق گرفت و در کشور پیشتاز شد.

وی تصریح کرد: بوشهر تنها استانی است که در مناطق عملیاتی خوزستان زیارتگاه و اردوگاه دارد و برای ساخت این حسینیه در منطقه مارد خوزستان 400 میلیون تومان هزینه کردیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: میزان اعزام زائران در نوروز 91 به منطقه مارد در خوزستان بیش از پنج برابر شد و این نشان از استقبال مردم از حضور در این اردوگاه و حضور در کاروان‌های راهیان نور بوده است.

جمیری بیان کرد: تأثیرگذاری اردوهای راهیان نور در استان بوشهر در بخش دانش‌آموزی بسیار بالا بوده به‌ طوری که 95 درصد خانواده‌های دانش‌آموزان از برگزاری این اردوها رضایت داشتند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول