اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

پیامد نشست تهران ظلم‌ستیزی خواهد بود/ سخنان رهبری نقشه راه اجلاس است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پیامد نشست تهران ظلم‌ستیزی خواهد بود گفت: سخنان رهبری نقشه راه اجلاس سران غیر متعهدها است.

پیامد نشست تهران ظلم‌ستیزی خواهد بود/ سخنان رهبری نقشه راه اجلاس است

حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: یکی از زیباترین و اتفاق‌های بسیار خوب اجلاس تهران حضور ولی امر مسلمین آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مراسم افتتاحییه است.

وی ادامه داد: قطعا بیانات معظم‌له همچون تمام منویات ایشان بسیار نافذ بوده و تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: منویات مقام معظم رهبری نقشه راه و سیاست راهبردی جنبش عدم تعهدها بوده و قطعا پیروی از این منویات بهترین دستاوردها را در راستای تحقق اهداف این جنبش و شکست نظام سلطه خواهد داشت.

لطفی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس فرصت بسیار بزرگی برای مطرح کردن مواضع به حق در جهان و مخصوصا در بین کشورهای عدم تعهد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برپایی این نشست در تهران بیانگر شکست نظام سلطه و تثبیت شرایط سیاسی ایران در جهان است. 

وی ادامه داد: غرب و در رأس آن آمریکا خیلی تلاش کرد که این نشست با بی‌توجهی سران کشورهای عضو مواجه شود اما استقبال سران از شانزدهمین نشست جنبش عدم تعهد شکست بزرگی برای آمریکا است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آمریکا روز به روز در جهان منزوی‌تر شده و ایران اسلامی نیز در تحولات منطقه و بین‌الملل مؤثرتر و با جایگاه مقتدرتری حضور دارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول