اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 45 میلیارد ریال

ایستگاه پمپاژ آب کانال حاج‌مهدی در سعدآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان، ایستگاه پمپاژ آب کانال حاج‌مهدی در سعدآباد افتتاح شد.

ایستگاه پمپاژ آب کانال حاج‌مهدی در سعدآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در آیین افتتاح ایستگاه پمپاژ آب نخلستان سعدآباد اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان خدمات و فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف است.

شاپور رجایی افزود: دولت نهم و دهم در امر محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم اهتمام خاصی داشته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ایستگاه پمپاژ نخلستان سعدآباد خاطر نشان کرد: شبکه آبیاری دالکی بیش از 8 هزار و 500 هکتار مساحت دارد و آب مورد نیاز 1.3 میلیون اصله نخل در شهرستان دشتستان از این طریق تامین می‌شود و احداث این ایستگاه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کشاورزی منطقه دارد.

رجایی اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ نخلستان (حاج‌مهدی) در واقع به منظور رفع مشکلات کم‌آبی و توزیع مناسب و عادلانه آب بر رودخانه شاپور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ نخلستان ظرفیت انتقال یک‌هزار لیتر آب در ثانیه به شبکه دالکی را دارد گفت: برای انتقال میزان آب یاد شده، 3.3 کیلومتر خط انتقال لوله با قطر 900 و هزار میلی‌متر به کانال حاج مهدی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اعتبار این پروژه بیش از 45 میلیارد ریال است افزود: احداث این پروژه از 18 ماه پیش آغاز شد و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رجایی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی در استان استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول