اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

آغاز توزیع کتب درسی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز توزیع کتب درسی دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه در استان خبر داد.

آغاز توزیع کتب درسی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی صبح امروز در گردهمایی مشترک مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: کار توزیع کتب درسی دانش‌آموزان دوره راهنمایی و متوسطه از چهارم شهریور ماه جاری در کتابفروشی‌های طرف قرارداد آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عامل توزیع در سطح شهرستان‌ها و مناطق نسبت به تهیه کتب درسی خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کتب درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و هنرجویان آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از طریق مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان صورت خواهد گرفت.  

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بر پیگیری برنامه‌های پروژه مهر و آماده‌سازی کامل مدارس برای بازگشایی تاکید کرد.

ساکی در ادامه بر برگزاری جلسه مدیران مدارس به منظور هماهنگی در اجرای برنامه‌های بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید، تنظیم برنامه‌های هفتگی مدارس و تشکیل جلسه شورای معلمان در مدارس تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سخنان خود به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت 17 پروژه آموزشی و پرورشی در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ساکی افزود: این پروژه‌ها شامل 56 کلاس درس است که با زیربنای 6 هزار و 565 متر مربع در ایام هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای گویله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبستان 5 کلاسه روستای کانی سانان، دبستان سه کلاسه روستای گوگجه و دبستان پنج کلاسه بیله متعلق به شهرستان مریوان و دو پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای تازه‌آباد قدیم و دبستان سه کلاسه روستای کول مربوط به شهرستان دیواندره است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد پنج پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای قلقه، دبستان دو کلاسه روستای دره پنیران زیویه، نمازخانه مدرسه استقلال، مدرسه راهنمایی شش کلاسه روستای تازه‌آباد و دبیرستان 9 کلاسه شهرک دانشگاه مربوط به شهرستان سقز، یک پروژه شامل دبستان پنج کلاسه روستای ترخان‌آباد مربوط به شهرستان بانه، دو پروژه شامل دبستان پنج کلاسه روستای درکی و مجتمع فرهنگی و هنری روستای دزلی مربوط به شهرستان سروآباد در این مدت اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان بیان کرد: یک پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای کاکه جوب متعلق به دهگلان و یک پروژه نیز شامل دبستان 3 کلاسه شهید افشین خیرآبادی مربوط به منطقه موچش است که به میمنت هفته دولت با حضور مسئولان محلی و استانی و در آئین‌هایی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول