اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

6 طرح بزرگ آبرسانی روستایی در کهگیلویه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار کهگیلویه گفت: همزمان با هفته دولت شش طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

6 طرح بزرگ آبرسانی روستایی در کهگیلویه افتتاح می‌شود

سید کرامت‌الله کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در هفته دولت شش طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر آبفار کهگیلویه اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل آبرسانی تنگ پیرزال و کلایه علیا و سفلی با احداث دو باب مخزن 500 متر مکعبی، احداث مخزن 500 متر مکعبی برای روستاهای ضرغام‌آباد، کوشک، دستگرد و دم تنگ سپو، احداث مخزن 100 متر مکعبی در منطقه کوشک دشمن‌زیاری در بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه و همچنین مخزن 200 متر مکعبی قیام در بخش لنده و نیز مخزن 500 متر مکعبی درغک در بخش دیشموک می‌باشند.

کشاورز اضافه کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 3 هزار خانوار از خدمات بهره خواهند برد و با اصلاح شبکه آبرسانی این روستاها شاهد تحولی عظیم در خدمات آب روستایی خواهیم بود.

مدیر آبفار کهگیلویه با بیان اینکه در دولت نهم و دهم خدمات ارزنده و بی‌بدیلی در بخش آب روستایی به استان و به خصوص شهرستان کهگیلویه ارائه شد، بیان داشت: در هیچ مقطعی این گونه به آب و فاضلاب روستایی اهمیت داده نشد.

این مسئول اصلاح شبکه آبرسانی روستاها و بخش‌های متعدد شهرستان کهگیلویه را نقطه عطفی در دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد و ابراز داشت: با روندی که در ارائه خدمات به روستاییان وجود دارد قطعا در آینده‌ای نه چندان دور تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کهگیلویه را از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهیم دید.

کشاورز اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه‌ها را 11 هزار و 358 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: سرعت عمل و همچنین کیفیت بالای طرح‌های اجرا شده در نوع خود بی‌نظیر بودند که امیدواریم این تفکر جهادی همچنان در میان پرسنل آبفار باقی بماند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول