اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه کشور در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه کشور در تبریز خبر داد.

مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه کشور در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، فیروز رضایی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی دانش‌آموزان متوسطه در تبریز اظهار کرد: این مسابقات از 11 تا 14 شهریور ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی افزود: این دوره از مسابقات از 11تا 14 شهریور ماه جاری به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در آموزشکده فنی الزهرا تبریز برگزار خواهد شد.

رضایی گفت از هر استان 8 دانش‌آموز و دو ‌سرپرست برای شرکت در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این مسابقات در مقطع متوسطه و رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و رایانه در بین دانش‌آموزان برگزیده استان‌ها اعم از دختر و پسر از مدارس عادی و مدارس خاص برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش عملی به صورت آزمایشگاهی و کارگاهی و در بخش تئوری به صورت کتبی اجرا خواهد شد و در هر رشته چهار نفر داور کشوری که از استان‌های مختلف انتخاب شده‌اند داوری مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

وی یازدهم شهریور را روز پذیرش میهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات و دوازدهم و سیزدهم را اجرای مسابقات و چهاردهم شهریور را اختتامیه مسابقات و اعلام اسامی نفرات برتر دانست که این مراسم در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار و از 24 نفر از دانش‌آموزان برتر با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول