اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار تهران صورت گرفت

افتتاح استخر نمونه جوادآباد ورامین

خبرگزاری فارس: استخر نمونه جوادآباد واقع در شهرستان ورامین به صورت رسمی با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

افتتاح استخر نمونه جوادآباد ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مرتضی تمدن استاندار تهران با همراهی محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مصطفی زاهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، حسن فرجی رئیس شورای شهر ورامین، رضا کارخانه شهردار ورامین، سعید بختیاری شهردار جوادآباد و دیگر مسئولان منطقه و اصحاب رسانه، استخر نمونه را به صورت رسمی افتتاح کردند.

این گزارش حاکی است، این استخر اولین پروژه قابل افتتاح در بدو ورود استاندار در شهرستان ورامین بود.

رئیس اداره بخش جوادآباد در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: استخر نمونه به همت بخش خصوصی و حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان مربوطه در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان ورامین ساخته شد تا این بخش شاهد آغاز به کار یک مجموعه تفریحی و ورزشی برای اهالی باشد.

بهمن رستمی افزود: در نظر داریم در ادامه روند ساخت مجموعه‌های ورزشی با کمک و هدایت بخش خصوصی، جوادآباد را از لحاظ دارا بودن سرانه فضای ورزشی غنی کنیم.

مدیر مجموعه استخر نمونه نیز در ادامه اظهار داشت: این اتفاق خوشایند بعد از سال‌ها نصیب این بخش محروم شد که امیدواریم با حمایت‌های مسئولان رشد ورزش در منطقه با افزایش چشمگیرتری به جلو هدایت شود.

صمد قشقایی ادامه داد: در بخش جوادآباد استعدادهای خوبی در ورزش شنا وجود دارد که در نظر داریم با ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی، این ورزش را در سطح استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول