اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد

افتتاح طرح یکپارچه باغات میوه در گرمی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی از افتتاح طرح یکپارچه باغات میوه به وسعت 52 هکتار به روش آبیاری قطره‌ای در گرمی خبر داد.

افتتاح طرح یکپارچه باغات میوه در گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرماندار گرمی، عزیز صحرایی در مراسم تجلیل از کارمندان و کارکنان نمونه ادارات شهرستان گرمی اظهار داشت: توسعه طرح‌های کشاورزی گرمی، این شهرستان را به قطب باغداری منطقه تبدیل خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: تسهیلات ویژه‌ای برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان تخصیص یافته و کشاورزان باید از این فرصت‌های طلایی استفاده کنند.

صحرایی  در ادامه بیان داشت: دهها طرح و پروژه در فصول مختلف با اعتباری نزدیک به 60 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در گرمی افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان گرمی تصریح کرد: حجم بالای کارهای عمرانی انجام شده در این شهرستان نویدبخش آینده‌ای روشن برای منطقه است.

فرماندار شهرستان گرمی در بخش دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: شهدای دولت نماد مردم‌داری و خدمت صادقانه هستند.

قرائت شعر توسط یکی از شعرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمی و اجرای برنامه‌های نمایشی توسط گروه اعزامی از صدا و سیمای مرکز اردبیل از دیگر بخش‌های مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان گرمی بود.

بر اساس این گزارش در پایان  مراسم  تجلیل از کارمندان نمونه با اهدای جوایزی از کارمندان نمونه ادارات و پرسنل نمونه نیروی انتظامی گرمی قدردانی شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول