اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای «پله‌های آسمانی» در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: مسابقه مکاتبه‌ای نماز با عنوان «پله‌های آسمانی» در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای «پله‌های آسمانی» در زنجان

سعید ناصری در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان، 12 هزار جلد کتاب در بین همه اقشار جامعه در سال گذشته توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 50 هزار نفر زیر پوشش برنامه‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان قرار گرفتند، افزود: مسابقه سراسری تألیف کتاب به منظور بهره‌‌گیری از احساسات پاک جوانان در خصوص فریضه نماز در زنجان برگزار شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به برگزاری این مسابقه در بین گروه‌های سنی 15 تا 20 و 21 تا 29 سال تصریح کرد: با اقدامات انجام شده این مسابقه برگزار می‌شود.

وی از چاپ 2 هزار عنوان کتاب در مورد نماز خبر داد و گفت: از زمان آغاز فعالیت‌های این ستاد تالیف کتاب‌های مختلف در زمینه نماز مورد توجه بوده است.

ناصری با اشاره به شناسایی 86 نفر نویسنده جوان در استان زنجان یادآور شد: در سال گذشته از چهار برگزیده تجلیل شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح نماز شایستگان در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان و در بین قشر جوان و نوجوان جامعه برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد، افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، اصلاح و تحکیم عقاید و اندیشه‌های نوجوانان و جوانان این طرح در استان اجرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای نماز با عنوان پله‌های آسمانی در زنجان تصریح کرد: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم و روستایی است.

ناصری با بیان اینکه این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان برگزار شد، افزود: ارتقای سطح معلومات دینی و مذهبی جوانان در ارتباط با فریضه نماز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در سال گذشته با توزیع شش نسخه بروشور برگزار شد، افزود: 12 هزار دانش‌آموز در این مسابقه شرکت کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از توزیع شش بروشور در سال ‌تحصیلی 91 ـ 90 در بین دانش‌آموزان خبر داد و افزود: در آخرین بروشور سوالات مسابقه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود.

ناصری با اشاره به نشست‌های دانش‌آموزی با موضوع نماز یادآور شد: این نشست‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل فکری در میان مخاطبان به روش پرسش و پاسخ با حضور مدرسان مرکز تخصصی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری تألیف نماز در ماه محرم افزود: این مسابقه در دو گروه سنی 15 تا 20 سال و 21 تا 29 سال برای تربیت نویسندگان جوان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری طرح معراج، نشست دانشجویی و طرح مفتاح خبر داد و گفت: طرح مفتاح به منظور ایجاد انگیزه در ائمه جماعات مدارس و آشنایی آنها با سؤالات و شبهات روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول