اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر صورت می‌گیرد

صبا در آزادی به دنبال غلبه بر پرسپولیس/ نگرانی گل‌محمدی از غیبت شش بازیکن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیدار خارج از خانه این هفته از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کسب برتری برابر سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی فکر می‌کند، در حالی که شش بازیکنش غایب هستند.

صبا در آزادی به دنبال غلبه بر پرسپولیس/ نگرانی گل‌محمدی از غیبت شش بازیکن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر بین صبای قم مقابل پیروزی تهران در حالی از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که صبا آخرین بار در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس باخته است.

نتایج بازی‌های صبای قم و پرسپولیس تهران در چهار دوره گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد که در لیگ هشتم صبای قم با گل‌های مهدی خیری و محسن یوسفی که روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و با نتیجه دو بر صفر پرسپولیس را شکست داده است.

در لیگ نهم نیز دیدار برگشت دو تیم صبای قم و پیروزی تهران در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در این دیدار عباس محمدرضایی برای صبا و اشپیتیم آرفی برای پیروزی تهران گلزنی کردند.

اما در لیگ دهم بار دیگر پیروز میدان تیم صبای قم بود که موفق شد در دیدار رفت در هفته دوم نیم فصل نخست، پیروزی تهران را با حساب دو بر یک شکست دهد که در این مسابقه سهراب بختیاری‌زاده و محسن بیاتی‌نیا برای صبا و محمد نوری برای پرسپولیس گلزنی کردند.

نگرانی گل‌محمدی از محرومان صبا در دیدار با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از غیبت بازیکنان تیمش در دیدار با پرسپولیس نگران است تا مبادا شکست سنگین هفته سوم در مقابل ملوان در این دیدار تکرار شود.

بازیکنان محروم صبای قم در دیدار با پرسپولیس تهران مجید هوتن و مسعود حق‌جو هستند، ضمن اینکه محسن خلیلی، مجید حیدری، سعید لطفی و محمدامین آرام‌طبع نیز بازیکنانی هستند که در این دیدار به دلیل مصدومیت شدید غایب بوده و شرایط همراهی صبای قم را در مقابل قرمزپوشان پایتخت ندارند تا نگرانی گل‌محمدی بیش از این افزایش یابد.

اختلاف دو امتیازی صبای قم و پرسپولیس تهران

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که فاصله امتیازات آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر تا این هفته تنها دو امتیاز است.

در حال حاضر صبای قم با کسب شش امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد و شاگردان مانوئل‌ ژوزه پرتغالی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب چهار امتیاز تیم رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می‌شوند.

پیروزی پرسپولیس برابر صبا در آخرین بازی در آزادی

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی یکشنبه شب در آغاز دیدارهای هفته چهارم دور رفت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بار در این ورزشگاه تیم پرسپولیس توانست صبای قم را شکست بدهد.

این بازی دیدار رفت دو تیم در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بود که در آن زمان حمید استیلی هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت و عبدالله ویسی روی نیمکت صبای قم می‌نشست که در نهایت پرسپولیس با دو گل هادی نوروزی و غلامرضا رضایی از سد صبا گذشت؛ ضمن اینکه بازی برگشت دو تیم در قم به تساوی دو بر دو انجامید.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول