اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ صدرا در شمال ایران متوقف نمی‌شود

آغاز ساخت 3 شناور جمع‌آوری آلودگی نفتی در خزر

خبرگزاری فارس: آیین آغاز به‌کار مراحل ساخت سه فروند بارج جمع‌آوری آلودگی نفتی فردا در شرکت دریایی صدرای بهشهر برگزار می‌شود.

آغاز ساخت 3 شناور جمع‌آوری آلودگی نفتی در خزر

کامبیز یحیی‌زاده مدیر کارگاه شرکت صنایع دریایی در حوزه صدرای بهشهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بهشهر درباره جزئیات این خبر گفت: ساخت سه فروند شناور جمع‌آوری آلودگی نفتی به کارفرمایی سازمان بنادر و دریانوردی صبح فردا با حضور مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.

وی درباره ویژگی این پروژه تصریح کرد: این شناورها به وزن 230 تن، بارج‌های 500 تنی، طول 44 متر، عرض 10 متر، ارتفاع سه متر و آبخور 1.8 متر طراحی شده‌اند.

مدیر کارگاه شرکت صنایع دریایی در حوزه صدرا شهرستان بهشهر در ادامه ابراز داشت: همه مراحل طراحی و ساخت شناور در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا کارخانه دریای خزر انجام می‌شود.

یحیی‌زاده در پایان گفت: مراسم فردا در واقع شروع کار ساخت برش فولاد استیل کاتینگ است.

به گزارش فارس، پس از ساخت شناورهای کاسپین1 و 2 و 3 در شرکت صنعتی دریایی صدرا قرار بود که پروژه جدیدی برای این شرکت در حوزه بهشهر تعریف شود که با طراحی شناور جمع‌آوری آلودگی نفتی در همین شرکت بار دیگر صدرا از دستاوردهای فرزندان این آب و خاک در پروژه‌ای دیگر استفاده می‌کند. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول