اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در خانه ملت:

ادارات برای کاهش مراجعات حضوری تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار حرکت ادارات استان به سمت کاهش مراجعات حضوری مردم شد و از اقدامات مؤثر آبفای قم در این زمینه تقدیر کرد.

ادارات برای کاهش مراجعات حضوری تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، احمد امیرآبادی در بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب در نمایشگاه «جلوه‌های خدمت ماندگار» با اشاره به گام‌های بلند آبفای قم در استفاده از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات آسان و سریع به مردم اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب قم از مدت‌ها قبل در بحث مسائل نرم‌افزاری و کاهش مراجعات حضوری مردم برای دریافت خدمات اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه خدمات مشترکین و سایت جدید شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: واگذاری ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت از سوی شرکت آب و فاضلاب اقدام بسیار مناسبی است که صرفه‌جویی در وقت،‌ کاهش هزینه‌های سوخت و کاهش ترافیک را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون برنامه پنجم کشور مبنی بر حرکت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی به سمت کاهش مراجعات حضوری مردم و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در راستای کاهش هزینه‌ها خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم گام‌های مثبتی را در این زمینه برداشته و برنامه‌های بسیار خوبی را پیاده کرده است.

وی افزود: باید در خصوص اقدامات صورت گرفته آموزش‌های لازم به مردم داده شود و فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد تا مردم بتوانند از سیستم‌هایی که طراحی و راه‌اندازی شده است استفاده کرده و از مراجعات حضوری پرهیز کنند.

امیرآبادی تاکید کرد: البته در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی وظیفه دارند تا با اطلاع‌رسانی مناسب، مردم را از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته آگاه سازند تا برنامه‌های در نظر گرفته شده هر چه زودتر به صورت عملیاتی اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش منابع تامین آب استان از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تکمیل هر چه زودتر پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم اظهار کرد: آب سرشاخه‌های دز در نهایت با هزینه‌های بیش از هزار و 100 میلیارد تومان به قم می‌رسد ضمن اینکه باید هزینه‌های توزیع را نیز به آن اضافه کرد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد هم مردم و هم دستگاه‌های اجرایی در مصرف آبی که بسیار گران تمام می‌شود صرفه‌جویی لازم را انجام دهند و در استفاده بهینه و صحیح از آب بکوشند.

امیرآبادی با اشاره به مصارف بالای برخی از ادارات و مؤسسات با وجود هشدارهای فراوان تصریح کرد: اگر این دستگاه‌ها مصارف خود را کاهش ندهند و الگوهای مصرف را رعایت نکنند به مردم معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول