اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

اقتصاد ایران بدون نقشه جامع تهدیدمحور خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: باید نقشه جامع اقتصاد ایران را طراحی کنیم زیرا اگر در این زمینه تدبیر نکنیم اقتصاد ما همیشه تهدیدمحور خواهد بود.

اقتصاد ایران بدون نقشه جامع تهدیدمحور خواهد بود

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: جهان سلطه میراث‌دار تاریخ جنایات بشری است و با داشته‌ها و یافته‌های تاریخی خود هم در حوزه تهاجم و آخرین سیستم‌های تجاوزگری به اوج توانمندی خود رسیده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزان برای بیداری اسلامی و جهانی و ایجاد فرصت‌های صحیح ضد سلطه و نفی سلطه جهانی و برقراری عدالت اجتماعی در فضای دین مبین اسلام با نگاه مقام معظم رهبری است.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: در تاریخ جهان استکبار، کشورهای استکباری تا این اندازه در شرایط کنونی، در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی به ضعف نرسیدند.

وی اضافه کرد: خاورمیانه جدید مدنظر صهیونیسم به خاورمیانه اسلامی تبدیل شده و جهان سلطه هیچگاه در این شرایط ضعف و زوال نبوده است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: دولت و نظام اسلامی دارای مسئولیت تاریخی در سطح وسیع ملی و بین‌المللی است و ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌‌ای و تلاش مسئولان فضای توسعه و پیشرفت خود را مهیا کرده است.

صفایی‌بوشهری گفت: با وجود تهاجم به اشکال مختلف علیه ایران اسلامی، بصیرت، صبر، مقاومت و ولایتمداری مسئولان و مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری موجب شده تمام تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: باید نقشه جامع اقتصاد ایران را طراحی کنیم و اگر در این زمینه تدبیر نکنیم اقتصاد ما همیشه تهدیدمحور خواهد بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری است که تجلی دین و دیانت و تجلی مقاومت و نماد اقتدار اسلام در شرایط کنونی جهانی است.

امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر قبلا استانی هزینه‌بر بوده اما اکنون علاوه بر درآمدزا بودن و ایجاد ثروت ملی، نماد مقاومت ضد استعماری و نماد توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول