اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین خبر داد

بهره‌برداری از 141 پروژه خدماتی و عمرانی در ورامین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به خدمات و فعالیت‌های ارزنده و چشمگیر دولت گفت: 141 پروژه خدماتی و عمرانی در شهرستان ورامین به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 141 پروژه خدماتی و عمرانی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش هم‌زمان با هفته دولت و با حضور استاندار تهران، پنچ پروژه عمرانی در شهرستان ورامین به بهره‌برداری رسید.

محسن منصوری در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هدف اصلی از بهره‌برداری از این پروژه‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، خدمت‌رسانی به نحو احسن به مردم شهرستان ورامین انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به خدمات ارزنده دولت تاکید کرد: خدمات ارائه شده از سوی دولت‌های نهم و دهم به شهرستان ورامین بسیار مناسب و چشمگیر بوده است و باعث شده تا بسیاری از کمبودهای این شهرستان جبران شود. 

وی در ادامه با بیان توضیح و تشریح جزئیات طرح‌های مذکور یادآور شد: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های راه و ترابری و تعاون، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، کشاورزی، شهرداری، احداث بوستان، راه روستایی، آب، آموزش عالی، رفاه و امور اجتماعی اجرا شده است.

منصوری در ادامه گفت: 141 پروژه خدماتی و عمرانی در شهرستان ورامین به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها بیان کرد: اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیارد ریال برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و خدماتی در نظر گرفته شده است.

منصوری با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 600 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ورامین اختصاص یافته است، افزود: با این اعتبار بخش مهمی از مشکلات کشاورزی شهرستان ورامین رفع و بیش از 600 فرصت شغلی مستقیم برای این شهرستان به همراه دارد.

در افتتاحیه پروژه‌های شهر جوادآباد شهرستان ورامین پروژه‌های گازرسانی به روستاهای شمس‌آباد، تجره و زواره‌ور، اجرای پروژه آبیاری بارانی روستای شفیع‌آباد و استخر ورزشی شهر جوادآباد بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول