اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی:

77 پروژه کشاورزی در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری 77 پروژه و طرح مختلف در بخش کشاورزی استان به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

77 پروژه کشاورزی در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در حاشیه جلسه کشاورزی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها 220 میلیارد و 314 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، 30 پروژه آب و خاک، 19 پروژه باغبانی، چهار پروژه صنایع کشاورزی، 17 پروژه دام و طیور و 73 پروژه شیلاتی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسیده و یک‌هزار و 387 خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

محمدیان با بیان اینکه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، جهادگران آذربایجان‌شرقی را قادر ساخته است تا با 77 پروژه عمرانی زیربنایی، به استقبال هفته دولت در سال‌جاری بروند، افزود: بازسازی اماکن دامی زلزله‌زده در شهرستان‌های اهر، ورزقان، هریس، تبریز و کلیبر تحت‌الشعاع طرح‌های دیگر قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال‌جاری مربوط به بخش آب و خاک سازمان بوده است، افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد و 325 میلیون ریال عملیاتی شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، با اشاره به عزم دولت خدمتگزار برای یاری‌رسانی به تمام اقشار پرتلاش عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، به خصوص در بخش کشاورزی و افزایش میزان اشتغال در استان افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، 581 نفر به صورت مستقیم و بیش از 887 نفر به صورت غیرمستقیم در آذربایجان‌شرقی مشغول به‌کار خواهند شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول