اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه:

مسئولان خود را گرفتار باندبازی نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: همه مسئولان مراقب باشند خود را گرفتار باندبازی و جناح‌بندی نکنند.

مسئولان خود را گرفتار باندبازی نکنند

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه، حسین خدرویسی ظهر امروز در جریان دیدار مسئولان و کارگزاران دولت در این شهرستان با امام جمعه پاوه، ضمن اشاره به شرایط حاکم بر منطقه و کشور، اظهار کرد: شرایط امروز جهان روزبه روز در حال پیچیده‌تر شدن است و مسئولان باید مراقب باشند متناسب با شرایط روز به خدمات‌رسانی اقدام کنند.

وی گفت: همه مسئولان مراقب باشند خود را گرفتار باندبازی نکنند و کسانی هم که توان انجام وظیفه ندارند، خود با شجاعت کنار رفته و راه را برای خدمت‌رسانی به مردم توسط افراد توانمند باز کنند.

خدرویسی با تقدیر از تعامل بسیار خوب مردم شهرستان پاوه با مسئولان، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان با کمترین توقعات ممکن، طی سال‌های اخیر تعامل بسیار خوبی با دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند و لازم می‌دانم همین‌جا از این تعامل سازنده تقدیر و تشکر کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نقش سازنده روحانیان و به‌خصوص امام جمعه پاوه در نزدیک کردن مردم و مسئولان، گفت: ماموستا قادری در طول همه سال‌هایی که در کسوت امام جمعه به نظام و مردم خدمت کرده به‌عنوان رابطی امین و مشاوری دلسوز تمام توان خود را برای حل مشکلات به‌کار گرفته و قدردانی از این دلسوزی‌ها کمترین پاسخ به آنها خواهد بود.

خدرویسی در بخش دیگری از سخنانش، مسجد قبا در پاوه را فعال‌ترین مرکز فرهنگی سطح استان دانست و گفت: خدمات بسیار خوبی که در این مسجد و زیر نظر امام جمعه پاوه به مردم و جوانان ارائه می‌شود، خدماتی موثر و قابل ستایش است.

وی همچنین به خدمات عمرانی دولت در پاوه طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته و امسال 195 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان و با میانگین پیشرفت فیزیکی 85 درصد در سطح شهرستان شروع شده و در حال انجام است.

فرماندار پاوه گفت: حجم اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان پاوه طی سال‌جاری در مقایسه با سایر شهرستان‌ها و با لحاظ جمعیت، رشد قابل توجهی داشته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: این رخداد بین‌المللی در شرایطی در کشور برگزار می‌شود که توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام با شدت در حال جریان بوده و این امر بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

خدرویسی ابراز امیدواری کرد این اجلاس بتواند با تدابیری که از سوی مسئولان اتخاذ شده به نتایج مورد نظر دست یابد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول