اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پایان عملیات ساخت 4 خانه بهداشت در شهرستان کیار

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری از اتمام عملیات ساخت چهار خانه بهداشت در شهرستان کیار خبر داد و گفت: این خانه‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می‎کنند.

پایان عملیات ساخت 4 خانه بهداشت در شهرستان کیار

ناصر خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این چهار خانه بهداشت در روستاهای چارطاق، چهراز، موسی‌آباد و بره‌مرده شهرستان کیار احداث شده که به‌ زودی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم این روستاها قرار خواهند گرفت.

وی افزود: خانه بهداشت روستای چارطاق در زمینی به مساحت 130 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال دو نفر را به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای احداث و بهره‌برداری از این خانه بهداشت در شهرستان کیار 270 میلیون ریال اعتبار استانی اختصاص یافت و هزینه شد.

وی از بهره‌برداری از خانه بهداشت چهراز در شهرستان کیار خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این خانه بهداشت 270 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 130 متر مربع احداث شده، تصریح کرد: با احداث این خانه بهداشت دو فرصت شغلی در این روستا ایجاد شده است.

خسروی به مشخصات خانه بهداشت روستای موسی‌آباد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این خانه بهداشت 250 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 130 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال دو نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.

خسروی اضافه کرد: خانه بهداشت بره‌مرده در شهرستان کیار نیز آماده بهره‎برداری است و در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این خانه بهداشت 270 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول