اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تاکید کرد

روال عادی فعالیت‌های مردم البرز در زمان تعطیلی تهران

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: تعطیلی پایتخت در زمان برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها ارتباطی با استان البرز نداشته و فعالیت‌های اداری و روزمره مردم و دستگاه‌های اجرایی روال عادی خود را دنبال خواهد کرد.

روال عادی فعالیت‌های مردم البرز در زمان تعطیلی تهران

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت و استانداری تهران به دلیل برگزاری این اجلاس روزهای هفتم تا یازدهم شهریور ماه سال جاری را تعطیل اعلام کرده که این تعطیلی تنها به تهران اختصاص دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیک بودن تهران و کرج و تداخل بسیاری از کارهای این دو کلانشهر مهم و حساس کشور آیا تعطیلی پایتخت تاثیری در فعالیت‌های اداری و اجرایی استان البرز ندارد؟ گفت: به طور قطع توقف فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیر دولتی در پایتخت سیاسی و اقتصادی هر کشوری در امور آن جامعه تاثیرگذار است.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان البرز ادامه داد: از سوی دیگر همان طور که گفته شد، تهران و کرج فاصله بسیار کمی با هم دارند و در روز حدود 250 هزار مسافرت میان این دو کلانشهر انجام می‌شود.

فرهادی ادامه داد: بنابراین تعطیل شدن پایتخت تاثیرات بیشتری در استان البرز نسبت به دیگر استان‌ها خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با این وجود البرز در روزهای هفتم تا یازدهم شهریور تعطیل نیست و روال عادی در شهرها و شهرستان‌های این استان ادامه خواهد داشت.

* آمادگی البرزی‌ها برای پذیرایی مسافران تهرانی در ایام تعطیلات

استاندار البرز متذکر شد: با توجه به اینکه استان البرز پل ارتباطی تهران با استان‌های شمالی و شمال غربی کشور محسوب می‌شود، انتظار داریم در این مدت حجم سفرها از مرکز کشور به استان‌های فوق افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

فرهادی اعلام کرد: به همین دلیل از هفته‌های قبل اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران پایتخت و ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی البرز به ویژه پلیس راهور انجام شده است.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم در طول این مدت که با موج دوم سفرهای تابستانی مردم همراه است، محورهای اصلی و برون‌شهری در این استان خدمات مناسبی به مسافران ارائه کرده و در نهایت رضایت‌مندی آنها را موجب شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول