اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

اختصاص 70 درصد مسکن مهر مازندران به خودمالکان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 70 درصد مسکن مهر مازندران به مسکن مهر خودمالکان اختصاص دارد.

اختصاص 70 درصد مسکن مهر مازندران به خودمالکان

سید عیسی هاشمی امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده نکا و افتتاح پروژه 797 واحد مسکن مهر نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: ساخت و ساز مسکن مهر با نگاه و توجه ویژه به مردم و اقشار آسیب پذیر کاری ماندگار بوده که در دولت نهم و دهم شکل گرفته است.

وی گفت: مسکن از نیازهای ضروری برای هر فردی است و بسیاری از هموطنان ما و جوانان ما از این نعمت تاکنون بی‌بهره بوده‌اند و اکنون با قوت گرفتن ساخت و ساز مسکن مهر این مسئله حل شده و قریب به اتفاق جوانان دارای مسکن شده‌اند.

هاشمی ادامه داد: ساخت و ساز مسکن مهر فکر و اندیشه‌ای پاک بوده که باید این ایده پاک استمرار داشته و در این رابطه نیز پاک کار شود.

این مسئول عنوان کرد: شهرستان نکا نیز از جمله شهرستان‌هایی است که در بحث مسکن مهر به خوبی وارد شده و مسکن مهر خودمالکی مناسب با سازه‌های مناسب دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن یک هزار و 700 واحدی مسکن مهر دولتی نیز از جمله اتفاقات خوب مسکن مهر در شهرستان نکا است که با پیشرفت بیش از 70 درصدی در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تا آخر سال حدود 17 هزار مسکن مهر در مازندران افتتاح می‌شود تا نیازهای اولیه هر فرد که تامین مسکن است برطرف شود و در این راستا باید به زیرساخت‌های لازم در بخش مسکن مهر توجه شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: با توجه به اینکه 70 درصد مسکن مهر توسط خودمالکان اجرایی می‌شود تمام فعالیت‌ها را نمی‌توان ایده آل دانست و شاید مشکلاتی در بین راه تا اتمام پروژه باشد که باید تحمل و در راستای رفع نواقص اقدام شود.

هاشمی اذعان داشت: مسئولان در راستای پروژه‌های مسکن مهر با عطوفت و مهربانی بیشتری وارد شوند و درباره زیرساخت‌ها، آب، برق، گاز و... با افراد همکاری لازم را انجام دهند  تا این فکر پاک، پاک بماند و آلوده نشود.

به گزارش فارس، در هفته دولت 797 واحد مسکن مهر نکا با اعتبار 15 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح و به افراد واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول