اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز عملیات نصب تندیس شهدا در شهر اندیشه

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه یک شهریار از آغاز اجرای پروژه فرهنگی نصب تندیس شهدا در این شهر خبر داد.

آغاز عملیات نصب تندیس شهدا در شهر اندیشه

محمدرضا وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: یکی از وظایفی که بر عهده نسل امروز قرار دارد، حفظ و حراست از یاد و آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهیدان است.

وی تصریح کرد: همان طور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند، امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثار سربازان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که با خون خود از نهال نوپای انقلاب حراست و حفاظت کردند.

* دور شدن جوانان از  آرمان‌های شهدا مهم‌ترین هدف دشمنان اسلام و انقلاب است

وی تاکید کرد: بهره‌مندی از روحیه ایثار و فداکاری و عشق به شهادت از سوی ملت ایران برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب مهمترین سلاح ما در طی سه دهه عمر پربرکت جمهوری اسلامی است.

شهردار اندیشه ادامه داد: به همین دلیل طی سال‌های اخیر شاهد هستیم که دشمنان اسلام و انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران محوریت اصلی توطئه خود را برای دور کردن نسل جوان از آرمان‌های شهدا قرار داده‌اند.

وکیلی بیان داشت: در چنین شرایطی ما باید از تمام توان و امکانات خود برای یادآوری  رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده معظم آنها که سختی‌های بسیاری را برای پیروزی و سربلندی ایران اسلامی انجام دادند، استفاده کنیم.

وی افزود: در همین راستا طرحی در شهر اندیشه در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گرفت که بر اساس آن اعتبار مالی ویژه‌ای برای ساخت و نصب تندیس شهدا در میادین و خیابان‌های اصلی این شهر تخصیص یافت.

شهردار اندیشه ادامه داد: در گام نخست تندیس و تصاویر تعدادی از شهدای این شهر که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود برای دفاع از انقلاب و حرکت در راه ولایت گذشتند توسط هنرمندان انقلابی اندیشه طراحی و ساخته شده است.

وکیلی گفت: از ابتدای هفته آینده نصب این تندیس‌ها در غالب یک پروژه فرهنگی و معنوی در اندیشه آغاز می‌شود و در تلاش هستیم تا در تمام خیابان‌ها و میادین و گذرگاه‌های اصلی شهر حداقل یک تندیس و یا تصویر زیبا از شهدا داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حراست از آرمان‌های شهدا و امام شهیدان انجام شده و امیدواریم نسل جوان را بیش از گذشته با ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنها آشنا سازیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول