اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

تسهیلات مسکن مهر شهرستان فریدن افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان بیش از شش مصوبه برای شهرستان به تصویب رسید که مهم‌ترین آنها افزایش تسهیلات مسکن مهر از220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال بوده است.

تسهیلات مسکن مهر شهرستان فریدن افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان فریدن به اقدامات انجام شده در سه ماهه تصدی خود در این پست اشاره کرد و افزود: آب‌رسانی به محله آشجرد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شرکت آب و فاضلاب شهری و اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان در حال انجام است که به زودی این محله نیز به شبکه آب شهری متصل می‌شود.

وی اظهار کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان بیش از شش مصوبه برای شهرستان به تصویب رسید که مهم‌ترین آنها افزایش تسهیلات مسکن مهر از220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال است و می‌تواند در جهت تکمیل این پروژه سرعت ببخشد.

فرماندار فریدن ادامه داد: آسفالت راه‌های روستایی، اجرای مسکن مهر در بخش بوئین میاندشت، اجرای باند دوم دامنه به خوانسار، رفع نقاط حادثه‌خیز محله ششجوان و ورودی بوئین میاندشت از دیگر مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان بود که به زودی اجرایی می‌شود.

وی به تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی ادارات باید با همدلی و وحدت مشکلات موجود را از سر راه بردارند و از اقداماتی که سبب تنش‌های اجتماعی می‌شود، خودداری کنند و خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم باید در اولویت کاری ادارات قرار گیرد تا از سردرگمی مراجعه کنندگان کاسته شود.

هادی در پایان سخنان خود از مسئولان ادارات خواست در زمینه اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار شهرستان با اصحاب رسانه همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول