اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش:

دوام صنعت گردشگری بر پایه شاخص احساس امنیت استوار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه این جزیره رونق و توسعه خود را مدیون برقراری امنیت است، گفت: نباید فراموش کرد که رونق و دوام صنعت گردشگری ریشه در پایداری امنیت و احساس امنیت دارد.

دوام صنعت گردشگری بر پایه شاخص احساس امنیت استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، ابراهیم خلیلی عصر شنبه در حاشیه نشست تعاملی فرمانده انتظامی ویژه کیش با جامعه بازاریان و بازرگانان این جزیره اظهار داشت: فرمانده انتظامی کیش در طول مسئولیت خود بارها بر قانون‌مداری پلیس و حرکت در چارچوب قانون تاکید داشتند که این مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی ویژه کیش، بارها در مصاحبه‌های مختلف خود در رسانه‌های گروهی و مطبوعات بر حرکت حول محور قانون و مردمداری پلیس تاکید کرده است، افزود: رونق اقتصادی جزیره کیش را در گرو برقراری امنیت است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه امروزه نقش و جایگاه امنیت در رونق اقتصادی کشورها و جوامع انکارناپذیر است، اضافه کرد: به جرات می‌توان گفت که کیش رونق و توسعه خود را مدیون امنیت موجودش است که در آن توسط نیروهای انتظامی و امنیتی برقرار شده است.

خلیلی ادامه داد: اگر امنیت را به ‌عنوان اساسی‌ترین و مهم‌ترین رکن توسعه گردشگری معرفی کنیم، سخنی گزاف نگفته‌ایم، چون دوام و پایداری این صنعت با وجود امنیت کامل میسر خواهد بود.

وی یادآور شد: اکنون گردشگری به عنوان یک صنعت درآمدزا و رونق‌دهنده چرخ‌های اقتصادی کشور، نقش مهمی در ارتباط بین ملل و اقوام در جهان دارد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش تصریح کرد: یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری در کشور امنیت است و به عبارت دیگر یکی از شاخص‌های امنیت، توسعه گردشگری در کشور است که می‌تواند در قالب‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تجلی پیدا کند.

وی گفت: هرگاه در سطح جامعه بستر مناسبی فراهم باشد، افراد سفر می‌کنند و در پی آن است که فعالیت‌های مربوط به گردشگری رونق می‌یابد و اگر گردشگران نسبت به مقصدی احساس ناامنی داشته باشند، هرگز به آنجا سفر نمی‌کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزود: در این برهه از زمان باید همه در کیش دست به دست همه دهند تا این جزیره شاهد رونق بیش از پیش خود باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول