اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

افزایش 50 درصدی جذب حامیان ایتام در نهاوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند از افزایش 50 درصدی جذب حامیان ایتام در شهرستان طی امسال خبر داد.

افزایش 50 درصدی جذب حامیان ایتام در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی کاویانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی کمیته امداد نهاوند اظهار داشت: امسال میزان حضور دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در کلاس‌های تابستانی 10 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی از ایجاد دو کانون و پایگاه اوقات فراغت ویژه خواهران و برادران در این نهاد خبر داد و افزود: در این پایگاه‌ها 120 دانش‌آموز برادر و 85 دانش‌آموز خواهر حضور داشتند که در گلستان‌های قرآن و معارف اسلامی، کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شامل کامپیوتر، روبان‌دوزی، سفالگری، برق ساختمان و معرق‌کاری شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند با اشاره به ایجاد کلاس‌های ورزشی و مشاوره‌ای امسال در این دوره‌ها تصریح کرد: همچنین با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، اردوهای درون‌استانی‌ و برون‌استانی ویژه مددجویان این کلاس‌ها برگزار شد.

وی از زیر پوشش قرار گرفتن یک‌هزار و 572 دانش‌آموز و 207 دانشجوی این نهاد در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: با ارائه خدمات مطلوب و مناسب میزان موفقیت در سطوح مختلف تحصیلی بین دانش‌آموزان زیر پوشش از دیگر دانش‌آموزان بالاتر است.

کاویانی از توانمندسازی مددجویان این نهاد در طی امسال سخن گفت و ادامه داد: طی پنج ماه امسال 450 نفر از افراد زیر پوشش از تسهیلات خودکفایی و توانمندسازی استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند برای خود و دیگران ایجاد اشتغال کنند.

وی افزایش سطح رفاه عمومی و کاهش فاصله طبقاتی بین مددجویان با دیگر افراد جامعه را از اهداف مهم کمیته امداد خواند و اظهار داشت: سال گذشته بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده شهرستان در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند متعلق به کمیته امداد با ایجاد یک هزار و 400 نفر اشتغال ثبت شده که نشان از عمق توجه دولتمردان به ویژه در ادارات نهم و دهم برای بسترسازی مناسب برای بهره‌مندی مددجویان این نهاد از خدمات دولت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند از افزایش 50 درصدی جذب حامیان ایتام در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون 350 حامی ایتام ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول