اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه:

بخش کشاورزی سوادکوه ظرفیت گسترش دارد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه بخش کشاورزی شهرستان سوادکوه با استفاده از توانمندی‌های علمی این شهرستان ظرفیت توسعه و گسترش را دارد.

بخش کشاورزی سوادکوه ظرفیت گسترش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، اصغر خدادادی بعدازظهر امروز در جلسه طرح و برنامه جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری و توجه به نیازهای جامعه، گفت: نامگذاری سال‌های 88 تاکنون با موضوع‌های اقتصادی شامل تولید ملی، جهاد اقتصادی و همت مضاعف بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه به لزوم مدیریت توانمند برای توسعه در جنبه‌های مختلف اقتصادی اشاره و بر لزوم استفاده از مدیریت علمی و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها تاکید کرد.

وی بر برنامه‌ریزی علمی برای استفاده از توانمندی‌های بخش کشاورزی سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: 3 همایش بزرگ با موضوع کشاورزی و همکاری با دانشگاه آزاد در سوادکوه برگزار شده است.

خدادادی افزود: اداره جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با همکاری دانشگاه آزاد واحد سوادکوه در سال 1384 همایش امنیت غذایی، در سال 1386 همایش کشت علوفه در اراضی شیبدار و در سال 1391 همایش مدیریت فرهنگ جهادی را برگزار کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از برقراری تعامل مناسب با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خبر داد و گفت: از مدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای استفاده از تجربیات و امکانات این دانشگاه تقدیر می‌کنم.

وی بر گسترش استفاده از فرهنگ مشارکتی برای فعالیت‌های تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بخش کشاورزی شهرستان سوادکوه با استفاده از توانمندی‌های علمی این شهرستان ظرفیت توسعه و گسترش را دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول