اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

بی‌عدالتی در نفت گچساران را مدام به وزارت نفت گزارش می‌دهم

خبرگزاری فارس: نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: موضوع بی‌عدالتی در شرکت نفت را به مسئولان وزارت نفت انتقال داده‌ام و این روند را ادامه خواهم داد.

بی‌عدالتی در نفت گچساران را مدام به وزارت نفت گزارش می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا تاجگردون در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت جذب و استخدام نیروهای ارکان ثالث در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بی‌عدالتی در زمینه جذب نیروی ارکان ثالث در شرکت نفت گچساران غیرقابل کتمان بوده و امروز همه مردم به این تبعیض‌ها اشراف کامل دارند.

وی افزود: شرکت نفت گچساران آکنده از تبعیض و بی‌عدالتی در همه ارکان از جمله استخدام نیروهای ارکان ثالث و اجاره خودرو‌های مورد نیاز این شرکت است.

تاجگردون ادامه داد: تذکرات، یادآوری‌ها و خواهش‌های دلسوزانه اینجانب از شرکت نفت گچساران در این زمینه مورد توجه جدی مسئولان این شرکت قرار نگرفته است  که بدون شک این مطلب تدوام پیدا نخواهد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک مردم  تحمل بی‌عدالتی در شرکت نفت گچساران را نخواهند داشت و این تبعیض برای اینجانب نیز قابل قبول نیست.

تاجگردون با بیان اینکه اینجانب قائل به اجرای عدالت هستم، تأکید کرد: از مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران درخواست می‌کنم، بی‌عدالتی و تبعیضی را که غیر قابل تحمل شده و مانند خوره‌ای به جان مردم این شهرستان افتاده هرچه سریع‌تر برطرف کنند.

وی خطاب به مسئولان شرکت نفت گچساران متذکر شد: اهل شعار دادن و اذیت کردن کسی نیستم اما مسئولان شرکت نفت گچساران باید خودشان به فکر خودشان باشند.

نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گچساران شهرستانی کوچک بوده که همه همدیگر را در این شهرستان می‌شناسند و امروز همه می‌دانند چه کسانی بر اساس رابطه جذب شده و چه تعداد خودروی اجاره‌ای متعلق به افراد خاص در این شرکت وجود دارد.

تاجگردون با بیان اینکه ادعای حل شدن مشکلات اشتغال مردم گچساران توسط شرکت نفت این شهرستان غیر منطقی است، تأکید کرد: بدون شک تمامی مشکلات بیکاری موجود در گچساران توسط شرکت نفت برطرف نمی‌شود اما تفکر تبعیض و بی‌عدالتی در شرکت نفت گچساران برای مردم آزار دهنده شده است.

وی در ادامه گفت: بیکاری و نداشتن شغل یک درد است ولی تبعیض و بی‌عدالتی درد بیشتری دارد و مردم احساس می‌کنند بی‌عدالتی بیش از اندازه است.

تاجگردون تصریح کرد: نظر من بر رفع تبعیض و بی‌عدالتی است، تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهم داد و در این زمینه دلسوزانه با مسئولان شرکت نفت گچساران رایزنی کرده‌ام.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: قصد دعوا و مچ‌گیری ندارم و امیدوارم مسئولان شرکت نفت گچساران نگرانی و دغدغه‌های مردم را درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: شاید مسئولان فعلی شرکت نفت گچساران ادعا کنند که این اتفاقات در دوران ما نبوده است اما باید شرایطی فراهم شود که احساس آزادی و انتخاب در شرکت نفت گچساران برای مردم فراهم شود.

تاجگردون با اشاره به بازدید خود از برخی روستاهای گچساران از جمله روستای آبشرین این شهرستان گفت: روستای آبشرین بیشتر از هر منطقه‌ای درگیر آلودگی‌های آلاینده‌های نفتی شرکت نفت گچساران بوده و اهالی این روستا از قشر فقیر و مستضعفی هستند.

وی خطاب به مسئولان شرکت نفت گچساران ابراز داشت: وقتی کمپ متعلق به این شرکت با تمام امکانات در نزدیکی این روستا احداث می‌شود، چرا نباید از مردم و اهالی این روستا در پست حراست این کمپ استفاده شود.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: بر فرض اینکه معیار و ملاک عدم انتخاب شرکت نفت در استفاده از اهالی آبشیرین در پست حراست کمپ‌های نزدیک این روستا صحیح باشد، اما چرا در پست حراست و نگهبانی خط لوله نزدیک این روستا از نگهبانان غیر بومی استفاده می‌شود.

تاجگردون متذکر شد: چه اشکالی دارد از اهالی همین روستا برای نگهبانی و حراست خط لوله استفاده کرد.

وی در پاسخ به برخی ادعاهای مسئولان مبنی بر اینکه جذب نیرو در حراست این شرکت از طریق سپاه صورت می‌گیرد، یادآور شد: سپاه نیز متعلق به همین مملکت و مردم بوده و تنها متعلق به گچساران، باشت و نورآباد ممسنی نیست و در این مجموعه از اهالی روستای آبشیرین نیز افرادی وجود دارند که می‌شود از آنها در پست‌های نگهبانی و حراست کمپ‌ها و پروژه‌های نزدیک به این روستا استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع بی‌عدالتی در شرکت نفت را به مسئولان وزارت نفت انتقال داده‌ام و و این روند را ادامه خواهم داد.

تاجگردون تأکید کرد: دنبال تغییر، جابجایی و حذف مدیران نیستم بلکه دنبال تغییر رویه و اصلاح عملکرد در مدیران هستم.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول