اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پروژه مصلای اصفهان:

تکمیل مصلای اصفهان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پروژه مصلای اصفهان گفت: تکمیل مجموعه مصلای اصفهان به اعتبار 30 میلیارد تومانی نیاز دارد و انتظار داریم که اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه تأمین شود.

تکمیل مصلای اصفهان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم پرچمی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات نصب شیشه‌های مجموعه مصلای اصفهان، اظهار کرد: بنا نداریم که خود را درگیر مسائل و مشکلات گذشته مصلای اصفهان کنیم و تنها به دنبال پایان این پروژه در اصفهان هستیم.

وی اضافه کرد: ساخت و پایان مصلای اصفهان برای برپایی نمازجمعه از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مردم شهید‌پرور اصفهان است و درصدد بهره‌برداری سریع از این پروژه هستیم.

مدیرعامل پروژه مصلای اصفهان تصریح کرد: تکمیل مجموعه مصلای اصفهان به اعتبار 30 میلیارد تومانی نیاز دارد و امیدوار هستیم که اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه تأمین شود.

وی با بیان اینکه وضعیت بنای مصلای اصفهان باید به جایی برسد که نارضایتی‌های مردم در این زمینه نیز به پایان برسد، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 17 سال از آغاز عملیات اجرایی مصلای اصفهان می‌گذرد و مردم اصفهان به نوعی در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

پرچمی تاکید کرد: درصدد هستیم که این پروژه را در یک برنامه زمان‌بندی شده به پایان برسانیم تا مردم اصفهان نیز از این بلاتکلیفی خارج شوند.

وی افزود: تمام مسئولان و مدیران اجرایی استان باید دست به دست یکدیگر بدهند تا در آینده‌ای نزدیک نماز جمعه در مصلای اصفهان برگزار شود.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول