اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 900 میلیارد تومان

523 طرح در کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: طی هفته دولت 523طرح در بخش‌های مختلف در استان کرمان افتتاح می‌شود.

523 طرح در کرمان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: طی هفته دولت سال جاری 523 طرح در سراسر استان کرمان و در بخش‌های مختلف با هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: دو پروژه بزرگ تولید کنسانتره استان کرمان با ظرفیت هر کدام 2 میلیون تن از مهم‌ترین طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت است که با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود.

نجار عنوان کرد: این دو پروژه با فعالیت بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیارد تومان صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا زنجیره فولاد را در استان کرمان کامل و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: همچنین 65 طرح با اعتباری بالغ بر 171 میلیارد تومان طی هفته دولت در استان کرمان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی امنیت را به عنوان اساس کار حکومت عنوان کرد و بیان داشت: همه اقدامات اعم از فرهنگی، اقتصادی، علمی، عمرانی و... در سایه امنیت میسر است.

نجار تصریح کرد: طبق آمار از تیر ماه سال 89 تا پایان سال گذشته شاهد کاهش 43 درصدی ناامنی در استان کرمان بوده‌ایم و در چهار ماهه ابتدای سال جاری نیز افزایش 33 درصدی امنیت را داشتیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: استان کرمان متأثر از مرزهای شرقی است و این امر نیز حوادث و اتفاقاتی را در بر دارد.

استاندار کرمان ابراز داشت: طی مدت حضور در کرمان 170 درصد مصوبات سفر پیگیری و عملیاتی و بخش اعظمی از سرمایه‌گذاری‌ها در استان رقم خورد.

وی همچنین در مورد مسکن مهر استان کرمان اضافه کرد: تاکنون بیش از 10 هزار واحد تحویل داده شده و 8 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال آماده می‌شود.

نجار گفت: مابه‌التفاوت قیمت‌ها نیز به دلیل اینکه شرکت تعاونی‌ها از سازه‌ها و مصالح داخلی متفاوت استفاده کرده‌اند، ایجاد شده است.

این مسئول در مورد حضور افاغنه در استان کرمان تصریح کرد: در برخی از نقاط استان کرمان حضور افاغنه مجاز و غیرمجاز ممنوع است و برای مناطق دیگر نیز تنها حضور افاغنه مجاز ممکن است.

وی ابراز داشت: نظر ما بر ساماندهی افاغنه است و به فرمانداران نیز تأکید کرده‌ایم که با اتباع غیرمجاز برخورد کرده و از کشور طرد شوند.

استاندار کرمان با تبریک هفته دولت عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی برای همه دولتمردان و خادمان ملت بودند، این شهدا نام خود را در خدمت‌رسانی به مردم برای همیشه جاودانه کردند.

نجار گفت: صداقت، ایمان، ساده زیستی، ولایت‌پذیری، مردمی بودن و استقامت و ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن را کسی از یاد نمی‌برد.

این مسئول اذعان داشت: هفته دولت فرصتی است که رنج و تلاش مسئولان متعهد دولت را ارج نهاده و خدمات نادیدنی دولت را معرفی کنیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول