اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال گناباد:

باشگاه‌های فوتبال گناباد اساسنامه و تشکیلات منسجمی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال گناباد گفت: باشگاه‌های فوتبال در گناباد از پایه درست تشکیل نمی‌شود و اساسنامه و تشکیلات منسجمی ندارند.

باشگاه‌های فوتبال گناباد اساسنامه و تشکیلات منسجمی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا راهواره ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد، اظهار داشت: شورای راهبردی فوتبال در گناباد شامل 10 نفر است که تمام مسائل فوتبال شهرستان در این شورا به صورت دقیق بررسی، تحلیل و تصمیم‌گیری می‌شود و تاکنون به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم.

وی افزود: از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر فوتبال گناباد مشکل باشگاه و باشگاه‌داری است که دیگر از باشگاه‌های قدیمی و سازنده مانند شاهین، عقاب و استقلال اثری نیست همچنین سایر باشگاه‌های موجود فرد محور هستند و صاحب تشکیلات و هیئت مدیره نیستند.

راهواره خاطر نشان کرد: باشگاه‌های فوتبال در گناباد از پایه درست تشکیل نمی‌شود و اساسنامه و تشکیلات منسجمی ندارند.

وی گفت: به باشگاه‌های موجود ابلاغ شده که چنانچه باشگاهی می‌خواهد در مسابقات آتی شرکت کند باید از اداره ورزش و جوانان نامه‌ای مبنی بر اقدام یا در حال اقدام برای ثبت قانونی باشگاه را برای هیئت فوتبال ارائه دهند.

رئیس هیئت فوتبال گناباد گفت: این موضوع در مسابقات جام حذفی که قبل از ماه رمضان برگزار شد لحاظ گردید که این خود سبب شد باشگاه‌ها قانونی ثبت شوند و طبق قوانین باید هیئت موسس، هیئت مدیره و مدیرعامل داشته باشند.

وی افزود: همچنین با اعمال این طرح باشگاه‌ها صاحب یک مجموعه توانمند می‌شوند و از خودمحوری خارج می‌شوند که این نخستین قدم خواهد بود که تیم‌ها و باشگاه‌ها برای پیشرفت و تعالی در فوتبال گام بردارند.

راهواره ادامه داد: وجود یک فاصله بین بازیکنان توانمند قبل و بازیکنان حال حاضر دومین مشکل فوتبال شهرستان است به طوری که در فوتبال ما تعدادی بازیکن وجود دارد که در تیم‌های استانی مطرح هستند و در لیگ‌های کشور برای تیم‌های خود بازی می‌کنند اما بعد از آن ما دیگر نتوانسته‌ایم پشتوانه‌سازی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناباد افزود: روند پشتوانه‌سازی قطع  شده که یکی از مهم‌ترین عوامل آن ضعیف بودن باشگاه‌های ما در پرورش و سرمایه‌گذاری روی بازیکنان پایه و نخبه و دیگری ضعیف و معیوب بودن سیستم برگزاری مسابقات در رده‌های نوجوانان و جوانان که علت معیوب بودن آن به برنامه‌ریزی هیئت استان خراسان‌رضوی و هیئت شهرستان گناباد بر می‌گردد.

راهواره گفت: در دوره‌های گذشته مسابقات رده‌های پایه حداکثر ظرف مدت 2 هفته برگزار می‌شد که در این مدت کوتاه هیچ وقت بازیکن ساخته نمی‌شود اما، با برنامه‌ریزی که شد برای امسال تیم منتخب در مسابقات استان شرکت خواهد کرد و در مسابقات امسال شهرستان در این دو رده مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات از حداکثر 2 هفته به 14 هفته افزایش پیدا کرده است و نزدیک به 14 هفته بازیکن درگیر مسابقات است.

وی ادامه داد: این یک حرکت اساسی در پشتوانه‌سازی و بازیکن سازی بود و با این اقدام ما آینده فوتبال شهرستان را تضمین می‌کنیم به شرطی که در سال‌های آینده نیز با همکاری و مشارکت خوب باشگاه‌ها این روند ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه جام حذفی نیز برنامه‌ریزی و به نحو احسن برگزار شد و بهشیران به قهرمانی رسید.

وی در پایان افزود: امیدواریم با تجربیات گذشته و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان در عرصه فوتبال بتوانیم فوتبال گناباد را که مدت زیادی است با مشکلات و کاستی‌های زیادی روبه‌رو بوده را به آن جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول