اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

4 پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز از هفته دولت چهار پروژه بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

4 پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح هادی روستای هرچگان در شهرستان شهرکرد در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این طرح با صرف اعتباری بالغ بر 3 هزار 82 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

کشاورز بیان داشت: این طرح زمینه اشتغال 25 نفر به صورت مستقیم در شهرستان شهرکرد را فراهم کرده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراحل انجام این طرح گفت: زیرسازی آسفالت و سنگ فرش از جمله مراحل انجام طرح هادی روستای هرچگان در شهرستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.

وی از بهره‌برداری از طرح هادی روستای یاسه‌چاه در شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح 4 هزار 820 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

کشاورز تصریح کرد: زیرسازی، آسفالت و سنگ فرش از جمله مراحل انجام این طرح است که زمینه اشتغال 25 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: طرح هادی روستای ایلبگی با صرف اعتباری بالغ‌ بر یک هزار و 800 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر‌کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: زیرسازی، آسفالت و سنگ فرش از جمله مراحل انجام طرح هادی روستای ایلبگی در شهرستان شهرکرد است.

کشاورز خاطرنشان کرد: در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری طرح هادی روستای حیدری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از صرف اعتباری بالغ ‌بر 4 هزار و 230 میلیون ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول