اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

عزت انقلاب اسلامی به برکت بردباری خانواده شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: اگر ما امروز در عرصه جهانی افتخار و عزتی داریم به خاطر ایثارگری‌های شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا است.

عزت انقلاب اسلامی به برکت بردباری خانواده شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهیدان ابراهیم ابراهیمی و محمد اسماعیلی که در گلستان ساحلی دشتی برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما امروز در عرصه جهانی افتخار و عزتی داریم به خاطر ایثارگری‌های شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه ولی امر مسلمین است.

محمدی گفت: شهدا برای ما الگو هستند و امروز جهان اسلام از جوانان رشید که با خون خود ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نهادند الگوبرداری می‌کنند و همه این‌ها مرهون خون شهداست.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: ورزش که برای سلامتی جسم و روح انسان همواره سفارش و مورد تاکید قرار گرفته باعث آرامش و کاهش استرس می‌شود و استقامت فکری و صبر را تقویت می‌کند.

امام جمعه کاکی گفت: بسیج با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در قالب شجره طیبه صالحین می‌تواند در ایجاد نشاط و شادابی در خانواده و محیط جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد و برگزاری این مسابقات ورزشی که خود یک حرکت فرهنگی و زیر مجموعه طرح صالحین در ورزش است می‌تواند حرکت فرهنگی منسجم را سازماندهی و مدیریت کند.

پنجمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهیدان ابراهیم ابراهیمی و محمداسماعیلی با حضور شش تیم از هشت مرداد ماه در روستای گلستان برگزار شده بود.

صبح امروز در دیدار پایانی دو تیم گسار و استقلال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتسال گسار با نتیجه پنج بر سه استقلال را شکست داد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

همچنین مسابقات فوتسال جام رمضان حوزه نینوای بادوله نیز که در نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جداگانه برگزار شد. این رقابت‌ها در رده بزرگسالان با قهرمانی کانون بستان، در رده جوانان با قهرمانی پایگاه امام رضا و در رده نوجوانان نیز با قهرمانی پایگاه مقاومت قائم آل محمد خاتمه یافت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول