اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

شیرازی‌ها باید نیمه دوم امسال سوار قطار شهری شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم شیراز باید طبق برنامه نیمه دوم امسال سوار قطار شهری شوند.

شیرازی‌ها باید نیمه دوم امسال سوار قطار شهری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سازمان قطار شهری شیراز اظهار داشت: طبق برنامه قرار بوده که نیمه دوم سال 91 خط متروی میدان احسان به میدان نمازی افتتاح شود، از این رو براساس این برنامه مردم باید در موعد مقرر شاهد به بهره‌برداری رسیدن قطار شهری باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز باری از دوش مسئولان برداشته و مسئولیتی حساس به آقای حاجی زمانی سپرده شد، بنابراین باید با تمام توان سعی در پیشبرد برنامه به منظور راه‌اندازی قطار شهری داشته باشد.

زحمتکش تصریح کرد: مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری شیراز باید برای جذب اعتبارات تلاش مضاعف کند و مسئولان این استان نیز باید از وی حمایت کنند.

وی بیان کرد: تعهد دولت، پرداخت 180 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه بوده که توقع مردم از مسئولان ارشد این استان جذب این اعتبار است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل سابق قطار شهری شیراز ابراز داشت: مدیریت وی در قطار شهری شیراز مانند دونده امدادی بود که تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف به کار برد و با تمام قوا دوید، بی‌آنکه به رفتن بیندیشد.

در ادامه محسن معین دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه رجبی فردی دلسوز است، گفت: من از رفتن وی از سازمان قطار شهری شیراز دلخور هستم اما می‌دانم این رفتن خوب است.

وی گفت: آنچه خداوند مقدر می‌کند به‌حتم‌ خوب است، اما نباید زحمات وی را نادیده گرفت چراکه فکر ایجاد کنارگذر نیز که امروز فرصت خوبی برای شهر شده، توسط وی مطرح شده است.

معین در پایان با اشاره به مدیریت رجبی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: رجبی هیچ‌گاه در تلاطم‌های سیاسی وارد نشد و مسائل سیاسی را در کار دخالت نداد.

به گزارش فارس در این مراسم فرج‌الله رجبی پس از 9 سال مدیریت قطار شهری شیراز تودیع و اسدالله حاجی زمانی به عنوان مدیرعامل قطار شهری شیراز معارفه شد.

اسدالله حاجی زمانی پیش از این در پروژه‌های مختلف حوزه‌های راهسازی، سدسازی و سایر پروژه‌های عمرانی به عنوان مدیر پروژه فعال بوده است.

فرج‌الله رجبی نیز 9 سال پیش در زمان تصدی استاندار دوران ریاست جمهوری خاتمی از اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول