اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

کارگاه‌های قطار شهری ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز بر ساماندهی کارگاه‌های قطار شهری که منظر شهر را نامناسب و نازیبا کرده‌اند، تاکید کرد.

کارگاه‌های قطار شهری ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت صبح امروز در بازدید از مسیر خط یک قطار شهری شیراز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارگاه‌های مترو، زحمات صورت گرفته را زیر سئوال برده است، اظهار داشت: در احداث خطوط مترو، عملکرد مناسبی را شاهدیم و بسیاری از ایستگاه‌ها در مراحل نهایی اجرا بوده، اما هنگامی در سطح خیابان‌ها عبور می‌کنیم به نظر می‌رسد که کارها با کندی مواجه است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه کارهای بسیار مناسبی در زیر زمین صورت گرفته است که شهروندان کمتر از این موضوع اطلاع دارند، تصریح کرد: در شأن شهر شیراز نیست که برخی کارگاه‌ها به دلیل شکل نامناسبی که در روی زمین دارد زحماتی که در زیر زمین صورت گرفته است را زیر سؤال ببرد.

وی در ادامه با تأکید بر خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، پیش‌بینی برخی خدمات مهم در محدوده ایستگاه‌ها بر اساس نوع عملکرد هر ایستگاه را خواستار شد.

پاک فطرت با بیان اینکه آرامش روحی شهروندان مهم‌ترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد و این موضوع در گرو ارائه خدمات مناسب به آنان است، ابراز داشت: زمانی که پارکینگ مناسب برای خودروهای شخصی و پارک‌سوار خودروهای عمومی در اطراف ایستگاه‌های مترو تعبیه شود، به یقین شهروندان با آرامش خاطر گزینه حمل و نقل عمومی را انتخاب می‌کنند.

به گزارش فارس، شهردار شیراز پیش از این در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفته بود که کارگاه‌های قطار شهری شیراز، منظر و چهره این شهر را به حلبی‌آباد تبدیل کرده‌اند.

مسدود شدن راه‌های اصلی شهر طی سال‌های بسیار، هزینه‌های سنگین مادی و معنوی غیرقابل جبرانی را به شهروندان شیرازی تحمیل کرده است که به نظر نمی‌رسد با افتتاح متروی شیراز، بتوان آن‌ها را جبران کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول