اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل قطار شهری شیراز معرفی شد

خبرگزاری فارس:‌ فرج‌الله رجبی پس از 9 سال مدیریت قطار شهری شیراز تودیع و اسدالله حاجی زمانی به عنوان مدیرعامل قطار شهری شیراز معارفه شد.

مدیرعامل قطار شهری شیراز معرفی شد

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، فرج‌الله رجبی مدیر سابق قطار شهر شیراز بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار داشت: هر آغازی پایانی دارد و من از پایان دوران مدیریتم ناراحت نیستم و فقط آرزو دارم که پایان هر آغازی سرافکنده نشده باشم.

مدیرعامل سابق سازمان قطار شهری شیراز افزود: انتخاب اسدالله حاجی زمانی به سمت مدیرعامل قطار شهری شیراز به عنوان یک فرد متعهد و متدین بی‌شک می‌تواند منشا خیر و برکت باشد.

وی گفت: پذیرش مسئولیت قطار شهری شیراز با این حساسیت فوق‌العاده شجاعت نمی‌خواهد، بلکه ایثار می‌طلبد.

رجبی افزود: دو عنصر تقوا و توکل در عرصه مدیریت ضروری است که هر دو عنصر در شخصیت آقای حاج زمانی وجود دارد و ایشان به یقین موفق می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فشار افکار عمومی که ناشی از طولانی‌شدن عمر این پروژه است حساسیت بسیاری را رقم زده که به طور قطع در این شرایط حاد با مدیریت تخصصی و باتجربه مدیرعامل جدید ساماندهی می‌شود.

شهردار سال‌های دور شیراز تصریح کرد: برای راه‌اندازی قطار شهری شیراز تنها خرید واگن کافی نیست، بلکه تهیه نرم‌افزاری قوی و تقویت نیروی انسانی آموزش دیده ضروری است.

وی با تاکید مجدد بر یک‌پارچه‌سازی مدیریت گفت: درست است که من امروز پس از 9 سال فعالیت در پروژه قطار شهری از سمت خود برداشته می‌شوم، اما این پروژه مانند بچه‌ای است که آن را بزرگ کرده‌ام و از این پس نیز هر زمانی که به کمک من نیاز باشد، لحظه‌ای تردید نمی‌کنم.

رجبی افزود: مراسم معارفه باید یک‌ماه و نیم زودتر برگزار می‌شد تا زمان مناسبی به هدر نرود اما در شرایط فعلی نیز می‌توان نخستین فاز قطار شهری شیراز را در سال جاری به بهره‌برداری رساند.

وی تصریح کرد: 30 سال پیش که پا به عرصه خدمتگذاری گذاشتم، گفتم سرباز هستم و سرباز همیشه سرباز باقی می‌ماند.

مدیرعامل سابق سازمان قطار شهری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری چند نکته در مورد اقدامات صورت گرفته در این پروژه بیان کرد: تمام اقداماتی که در 9 سال گذشته در پروژه قطار شهری صورت گرفته مشهود است، اما نکاتی وجود دارد که به دلیل ملموس نبودن باید یادآوری شود.

وی افزود: تکمیل تونل دوقلو در پروژه قطار شهری شیراز را باید به عنوان یک دستاورد علمی مهم برای کل کشور و مهندسی کشور یاد کرد.

رجبی از مدیریت عبور از بافت تاریخی، رقابت عادلانه و شفاف در خریدهای خارجی، تقویت جایگاه قطار شهری شیراز در کشور به عنوان یک سازمان تاثیرگذار و تطبیق با سیاست‌های کلان بدون اتلاف سرمایه را از جمله مواردی دانست که در پروژه قطار شهری شیراز محقق شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم فرج‌الله رجبی پس از 9 سال مدیریت قطار شهری شیراز تودیع و اسدالله حاجی زمانی به عنوان مدیرعامل قطار شهری شیراز معارفه شد.

این پروژه در 9 سال گذشته موجب ترافیک سنگین شهر شیراز، راه‌بندان‌ها، مسدود‌شدن مسیرهای اصلی و کلیدی شهر، اتلاف زمان‌های بی‌شمار شهروندان در معطلی‌های ناشی از راه‌بندان‌ها، برهم ریختن مبلمان و زیبایی شهر و.... شده است.

بسیاری معتقدند که چنانچه سال‌های طولانی پس از اتمام این پروژه، مردم این شهر توسط این وسیله رایگان جا به جا شوند، باز نمی‌تواند خسارت‌های وارده مادی و معنوی به شهروندان را در این مدت طولانی جبران کند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول