اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان:

سهم صنعت گلستان از صندوق توسعه ملی محدود به 4 پروژه است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سهم گلستان در حوزه صنعت، معدن و تجارت از صندوق توسعه ملی محدود به سه الی چهار پروژه است.

سهم صنعت گلستان از صندوق توسعه ملی محدود به 4 پروژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی گلستان اظهار داشت: در شرایطی که باید در راستای جبران عقب‌ماندگی صنعتی استان گام‎های اساسی برداشته شود اما برخی نگرش‎های شخصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت، مسیر توسعه استان را غیرشفاف کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول یکسال گذشته نه تنها هیچ‎گونه پیشرفتی در رتبه‎بندی صنعتی استان مشاهده نشده بلکه رتبه صنعتی استان نیز سقوط پیدا کرده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه تاکنون اقدام مناسبی جهت جذب منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت برای استان صورت نگرفته است خاطر نشان کرد: کمترین منابع تخصیصی سهم استان نیز به موقع توزیع نشده است و با فرصت‎سوزی لطمه زیادی به تولیدات استان وارد خواهد شد.

بهرامی از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا وقت بیشتری را در حوزه صنعت مصروف کند و حمایت‎های اعتباری بیشتری را از طریق اعتبارات وزارت متبوع به استان گلستان معمول دارد.

وی افزود: با وجود نیاز برخی صنایع واردکننده مواد اولیه تاکنون ارز به نرخ مرجع در اختیار صنایع واردکننده استان قرار نگرفته است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: با توجه به توانمندی‎ها و تاثیرگذاری بخش خصوصی در رونق تولید و اشتغال لازم است در جلسات هم‎اندیشی از نظرات سازنده بخش خصوصی استفاده بهینه صورت پذیرد نه اینکه از حضور آنها به عنوان زینت جلسه بهره گرفته شود.

بهرامی خواستار اولویت دادن، حمایت و تخصیص اعتبار به پروژه‎های نیمه‎تمام که ماده اولیه آنها در داخل استان تولید می‎شود، شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول