اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه اعلام کرد

پوشش 29 درصدی بیمه اجتماعی روستاییان در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: 29 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

پوشش 29 درصدی بیمه اجتماعی روستاییان در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، فرماندار کنگاور در جلسه‌ای با حضور سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه و دهیاران روستاهای بخش مرکزی کنگاور اظهار کرد: بیشتر هموطنان روستایی و عشایر از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر فرصت خوبی است که از مزایایی مثل از‌ کارافتادگی، بازنشستگی و مستمری استفاده کنند.
حشمت‌الله عزیزی افزود: ارائه خدمات مناسب، پوشش کامل و مشتری‌مداری از جمله راهکارهایی است که روستاییان را به عضویت در این صندوق تشویق می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برای ارائه سریع‌تر خدمات این صندوق به روستاییان بخش مرکزی کنگاور، پنج کارگزار در مرکز پنج دهستان این شهرستان مستقر شده اند، گفت: در حال حاضر هزار و 500 خانوار روستایی وعشایری در شهرستان کنگاور از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر برخوردارند که 20 درصد جمعیت روستایی مشمول این طرح در کنگاور را شامل می‌شود.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها به علت وجود تفکرات اقتصادی خاص به دنبال محدود کردن بیمه‌های عمومی و خدمات‌رسان هستند، گفت: همه طرح‌های در حال اجرا در سطح کشور از جمله مسکن مهر، صندوق مهر امام رضا (ع) و طرح تحول اقتصادی در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه طراحی شده‌اند و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیز از جمله این طرح‌هاست.
سجاد طاهری با یادآوری اینکه حق عضویت صندوق با توجه به خدمات ارائه شده از سالانه 72هزار تومان تا 168هزار تومان متغیر است، افزود: درحال حاضر 26هزار خانوار روستایی و عشایری در سطح استان کرمانشاه از خدمات این صندوق برخوردارند که 29 درصد جمعیت مشمول این طرح در استان را شامل می‌شود.
وی افزود: درصورت تحقق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این رقم تا پایان سال جاری از مرز 35 درصد عبور خواهد کرد.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اعلام اینکه برای برآورده شدن این هدف، از آموزگاران، بهورزان، پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و دیگر اداراتی که با روستاییان در ارتباطند بهره‌گیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای همکاران سایر ادارات که در پیشبرد این طرح همکاری کنند، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول