اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکارچیانی که انسان شکار کردند

کشته و زخمی شدن دو نفر به ضرب گلوله در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: شکارچیانی که به قصد شکار حیوانات حلال گوشت در کمین بودند بعد از درگیری با صاحب مزرعه او و پسر جوانش را کشته یا زخمی کردند.

کشته و زخمی شدن دو نفر به ضرب گلوله در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال این حادثه هولناک که عصر امروز در پارس‌آباد رخ داد، ‌فرمانده انتظامی این شهرستان بعد از حضور در محل حادثه گفت: ما از طریق اهالی در جریان وقوع قتل با استفاده از اسلحه شکاری قرار گرفتیم و بلافاصله موضوع را در دستور کار کاراگاهان منطقه قرار دادیم.

صیاد درویشی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پیرمرد 52 ساله و جوان 25 ساله بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری مجروح شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد منتقل شدند.

وی یادآور شد: بعد از انتقال مصدومان بر اثر شدت جراحات پیرمرد جان خود را از دست داد اما تلاش پزشکان برای مداوای پسر جوان ادامه دارد.

درویشی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات متوجه شدیم دو پسر جوان به عنوان ضارب اسلحه مورد استفاده خود را در مزرعه ذرت مخفی کرده که پلیس با درایت تمام هم ضاربان را شناسایی و هم اقدام به کشف و ضبط اسلحه شکاری کرد.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی پارس‌آباد بیان کرد: براساس تحقیقات اولیه ضاربان به قصد شکار در مزرعه مقتول حاضر بوده اما به دلایل نامعلومی بین پیرمرد و شکارچیان درگیری لفظی رخ داده که ضارب بعد از این درگیری اقدام به شلیک گلوله کرده است.

درویشی تصریح کرد: البته تحقیقات جامع ما در مورد علل و عوامل این حادثه هولناک ادامه دارد که امیدواریم ظرف روزهای آینده اطلاعات جدیدی را از این پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

وی اضافه کرد: البته در این زمینه پرونده قضایی نیز تشکیل شده و متهمان به همراه پرونده شکل گرفته به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول