اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور؛

شلیک گلوله خودرو تجهیزات ماهواره را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران این فرماندهی توانستند از یک عامل باند بزرگ توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره بیش از چهار هزار قطعه این تجهیزات را کشف و ضبط کنند.

شلیک گلوله خودرو تجهیزات ماهواره را متوقف کرد
سرهنگ محمدحسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در پی کسب خبری از طریق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه فردی به‌طور وسیع و به‌صورت پنهانی قصد حمل تعداد قابل توجهی تجهیزات دریافت از ماهواره را از سمت تهران به مقصد مشهد دارد، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه، ماموران یگان امداد این فرماندهی تمام جاده‌های ورودی و خروجی این شهر را تحت کنترل گرفتند که در ساعت حدود 30 دقیقه بامداد ماموران مستقر در پلیس راه به یک دستگاه خودرو وانت مزدا که حامل بار بود مظنون و خودرو مذکور به محض مشاهده ماموران ضمن بی‌توجهی به دستور ایست با موانع هشدار دهنده پلیس‌راه برخورد و متواری شد.
فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: ماموران یگان امداد این فرماندهی در این عملیات پس از تعقیب و گریز و اخطار مکرر و شلیک تیر هوایی در نهایت با شلیک چند تیر به بدنه و لاستیک، خودرو مذکور را متوقف و راننده آن را که جوانی 24 ساله بود، دستگیر کردند.
امیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو چهار هزار و 77 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره شامل رسیور، ال‌ام‌بی و سوئیچر که به‌طرز ماهرانه‌ای داخل کارتن‌های پودر لباس‌شویی جازسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: متهم به‌همراه پرونده مربوطه تحویل مقام قضایی شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول