اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر رخ داد

قتل مسئول منطقه حفاظت شده "لشگردر" توسط شکارچی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان با اشاره به شهادت عبدالله یاری، مسئول منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر، گفت: عوامل قتل وی دستگیر شدند.

قتل مسئول منطقه حفاظت شده "لشگردر" توسط شکارچی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، عبدالحسین مرادی ضمن اشاره به جایگاه بالای استان همدان در ایجاد امنیت و کاهش چشمگیر جرایم در استان اظهار داشت: در استان با روند رو به کاهش جرم و جنایت مواجه هستیم و در حال حاضر در سطح استان از ضریب امنیت بالایی برخوردار هستیم اما اخیراً برخی افراد تبهکار از استان‌های همجوار در بعضی از موارد ایجاد ناامنی و جرم و جنایت می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت سرباز پیمان زارعی اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته شاهد تعقیب و گریز افرادی معتاد که مواد مخدر به همراه داشتند بودیم که طی برخورد خودروی این افراد با خودروهای نیروی انتظامی منجر به شهادت شهید پیمان زارعی شد که عوامل این شهادت اهالی شهرستان کنگاور از استان کرمانشاه بودند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان در رابطه با به شهادت رسیدن مسئول منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر بیان داشت: شب گذشته ساعت 21:30 با اعلام شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه لشگردر به مرکز حفاظت محیط زیست و پیرو آن خودروی گشت محیط زیست به سمت محلی که صدای تیراندازی شنیده بود حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: خودرو گشت سازمان حفاظت از محیط زیست در مسیر خود با یک خودرو پیکان پلاک شخصی رو به رو می‌شوند که توسط تابلوی ایست از آنها می‌خواهند که خودرو را متوقف کنند اما راننده خودرو پیکان بدون توجه به ایست مأموران محیط زیست به حرکت خود ادامه می‌دهد بعد از تعقیب و گریز یکی از سرنشینان خودروی پیکان به سمت خودرو گشت محیط زیست تیراندازی می‌کند و پس از تعقیب و گریز مجدد مأموران محیط زیست به سمت لاستیک عقب و جلوی خودروی پیکان به منظور متوقف کردن آن شلیک می‌کنند که هیچ‌گونه آسیبی به سرنشینان و بدنه خودرو وارد نمی‌شود.

مرادی اضافه کرد: خودرو پاژن گشت محیط زیست به علت سرعت خودرو از خودرو پیکان عبور می‌کند و پس از توقف، دنده عقب به سمت خودرو متوقف شده متخلفین حرکت می‌کند و پس از توقف خودرو پاژن یکی از متخلفان با سلاح برنو از خودرو پیاده شده و از عقب به سمت خودرو پاژن شلیک می‌کند که گلوله پس از برخورد به شیشه عقب و عبور از صندلی به کتف چپ مهندس عبدالله یاری مسئول منطقه حفاظت شده لشگردر برخورد می‌کند.

وی افزود: مهندس عبدالله یاری پس از حدود 15 دقیقه به بیمارستان انتقال داده می‌شود که با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، به دلیل برخورد گلوله به شاهرگ کتف ساعت 22:12 دقیقه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان ضمن تشکر از حضور به موقع و تلاش‌های نیروی انتظامی استان و شهرستان ملایر ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان با حضور به موقع توانستند هر سه شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از متخلفان تحت تدابیر امنیتی اکنون در بیمارستان در حال مداوا است و دو نفر دیگر در بازداشتگاه به سر می‌برند. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول