اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی هشدار داد

برخورد قاطع با مدیرانی که پشت‌ میزنشینی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیرانی که به پشت ‌میزنشینی عادت کرده و کارهای مردم را انجام نمی‌دهند قاطعانه برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با مدیرانی که پشت‌ میزنشینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در همایش ضیافت دل‌های بارانی در برازجان اظهار داشت: هدف برگزاری نشست صمیمی مددجویان بهزیستی شهرستان با مسئولان استانی و شهرستانی ایجاد شرایط مطلوب برای رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در میان مردم و اقشار مختلف جامعه سبب شناخت ایشان از مسائل و مشکلات پیش روی ایشان و ارائه راهکارهای بهتر و مطلوب‌تر برای رفع مشکلات ایشان می‌شود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: مددجویان بهزیستی با مشکلات عدیده و فراوانی روبه‌رو هستند که باید حل شود و در بررسی‌های صورت گرفته متوجه شده‌ایم که بعضی از مددجویان در تهیه امکانات اولیه زندگی و تامین ارزاق عمومی خود ناتوان هستند.

وی اضافه کرد: مشکلات مسکن، اشتغال، درمان و تحصیل از عمده مسائلی است که مددجویان با آن مواجه هستند و از مسئولان انتظار می‌رود با عزم جزم برای رفع مشکلات ایشان تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید طوری عمل کنیم که وضعیت مددجویان درخور شأن جامعه اسلامی باشد گفت: برخی مواقع باید در قانون تساهل ایجاد کنیم و با مسامحه در رفع مشکلات و نیازهای مددجویان نهادهای حمایتی و اقشار نیازمند جامعه که مشکلات عدیده‌ای دارند، کوشا باشیم.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: افتخار من این است که نماینده مردم نیازمند و محروم جامعه هستم و تمام توان خود را برای رفع نیازهای مستمندان به کار گرفته‌ام و در تحقق این هدف و رفع نیازهای افراد مستمند جامعه لحظه‌ای کوتاهی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از بانک‌ها می‌خواهیم در ارائه تسهیلات حمایتی به مددجویان و اقشار نیازمند جامعه سخت‌گیری نکنند و شرایط استفاده از تسهیلات را بری این قشر سهل و آسان کنند و در بحث ضمانت‌های بانکی حداقل‌ها را برای اقشار نیازمند جامعه قائل شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولین و مدیران باید طوری به ارائه خدمات بپردازند که درخور شأن مردم باشد و با مدیرانی که فقط پشت میزنشینی می‌کنند و به نحو احسن وظیفه خدمتگزاری به مردم را انجام نمی‌دهند برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول